AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har lite erfaring når det gjelder sminke, hud- og hår. Bryr meg om hvordan jeg ser ut og sminker meg nesten hver dag, men det er det "vanlige" som maskara, rouge og concealer, liker å se naturlig ut, så derfor bruker jeg lite sminke - men jeg ser ofte damer som har "wow-faktor" og som ser fantastisk ut, og jeg skulle gjerne ønske jeg kunne ordne meg slik i noen tilfeller. Jeg er ikke typen som orker å dolle meg opp hver dag, men i spesielle anledning kan det være gøy. Jeg har veldig lys hud (blek) med kald tone (en slik "porselenshud"), har lyst og langt hår, høye kinnben og fyldige lepper, MEN jeg aner ikke hvordan jeg skal sminke og ordne meg, og trenger så sårt tips! Anonymous poster hash: b9235...e56
Sandie Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Har du sjekket på YouTube? Søk opp makeup-tutorials for din hudtone og dine ansiktstrekk,det er mitt beste tips
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Har du sjekket på YouTube? Søk opp makeup-tutorials for din hudtone og dine ansiktstrekk,det er mitt beste tips Tenkte mer på sminketips, som favoritt mascara, for eksempel. Hva gjør en for å få en myk hud? Anonymous poster hash: b9235...e56
Sandie Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Tenkte mer på sminketips, som favoritt mascara, for eksempel. Hva gjør en for å få en myk hud? Anonymous poster hash: b9235...e56 Ok;) Mitt favorittmerke er Chanel.Liker også produktene fra GloMinerals,selv om øyenskyggene ikke holder så bra som Chanel sine.Til øyenbrynene synes jeg Brow Wiz fra Anastasia er den beste jeg har prøvd. Den har en veldig tynn spiss. Ellers er jeg ganske nøye med hudpleierutinene.Akkurat nå bruker jeg produktene fra REN,som kan kjøpes på apoteket.Renser huden morgen og kveld og tilfører fuktighet (øyenkrem,dag- og nattkrem + serum).Bruker peeling og maske 1-2 ganger i uken.Liker også produktene fra Ole Henriksen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Ok;) Mitt favorittmerke er Chanel.Liker også produktene fra GloMinerals,selv om øyenskyggene ikke holder så bra som Chanel sine.Til øyenbrynene synes jeg Brow Wiz fra Anastasia er den beste jeg har prøvd. Den har en veldig tynn spiss. Ellers er jeg ganske nøye med hudpleierutinene.Akkurat nå bruker jeg produktene fra REN,som kan kjøpes på apoteket.Renser huden morgen og kveld og tilfører fuktighet (øyenkrem,dag- og nattkrem + serum).Bruker peeling og maske 1-2 ganger i uken.Liker også produktene fra Ole Henriksen. Har foundation fra GloMinerals som jeg er fornøyd med, men bruker jo aldri foundation, føler på en måte det "visker" bort trekkene mine, på en måte. Jeg er for øvrig på jakt etter en ny rouge (det bruker jeg mye av), en som sitter lenge på huden, ikke i pudderform Takk for tips Anonymous poster hash: b9235...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå