Gå til innhold

Eget kredittkort til jobbreiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser mye i jobben min, og betaler med eget kredittkort. Skal nå bytte bank og få nytt kredittkort i denne banken (blir nok å dele dette kortet med mannen min).

Bør jeg ha et eget kredittkort kun for jobbreiser? Kredittkortet jeg har nå er Skandiabanken sitt, og lurer på om jeg bør beholde det for å holde kostnadene "separert"? Ulempen med å ha eget kredittkort til jobb er at det blir flere koder å huske på...

I tillegg har jobben avtale med kredittkort via Diners. Dette har jeg ikke benyttet meg av, da jeg ikke syns avtalen var særlig bra. Er det noen grunn til å benytte seg av jobbens avtale?

Anonymous poster hash: ca4d4...175
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har eget kort jeg bruker kun til jobbreiser. Betaler da taxi, fly, hotell, mat og alt annet som er utgifter i forbindelse med jobb.

Dette gjør det mye enklere å holde oversikt over beløp og kvitteringer.

Skrevet

Har dere egen reisepolicy på jobb? I så fall ville jeg sjekket den. Vi har det, og mitt jobb-reisekort er det som vi har avtale med gjennom jobben, pga. diverse fordeler for firmaet (rapporter etc.)

Skrevet

Har dere egen reisepolicy på jobb? I så fall ville jeg sjekket den. Vi har det, og mitt jobb-reisekort er det som vi har avtale med gjennom jobben, pga. diverse fordeler for firmaet (rapporter etc.)

Den sier bare at det anbefales å bruke kredittkortet som arbeidsgiver har avtale med (Diners), og at dette kortet er personlig og kan brukes privat.

Men jeg er ikke interessert i et tredje kort. Jeg lurer bare på om jeg skal redusere fra to til en, ikke øke fra to til tre?

Anonymous poster hash: ca4d4...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...