Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å slanke seg kun ved hjelp av trening? Eller er det slik at man også må legge om kosten? Spiser ikke spesielt usunt fra før av, men liker å kunne spise det jeg vil.

Anonymous poster hash: 6510c...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom kroppen din trenger 2000 kcal for å holde stabil vekt og du spiser 4000 kcal må du trene bort 2000 kcal for ikke å gå opp i vekt.

I snitt brenner man sin egen kroppsvekt i kcal ved løping per km. Dvs veier du 60 kg brenner du 60 kcal per km løpt. 2000 kcal tilsvarer ca 33 km løping.

Ja, du kan slanke deg kun med trening, men det kan bety veldig mye trening, Mengden trening avhenger av hvor mye du spiser.

Anonymous poster hash: 93ed2...3ae
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Om du spiser 2000 kcal og vil gå ned i vekt uten å kutte kalorier så kan du tjene et underskudd ved å trene bort f.eks 500 kcal. Da kan du fortsette å spise 2000 kcal om dagen uten å redusere kaloriene.

Skrevet

Det kommer an på hvor mye du spiser i utgangspunktet. Hvis du er overvektig, vil jeg tro det er lite sannsynlig at du kan slanke deg noe nevneverdig uten å legge om kostholdet.

Skrevet

Jeg stappa i meg akkurat det jeg ville, om det var sunt eller ei. Jeg bare misket på porsjonene. Jeg gikk ned flere kilo bare med å gjøre dette, trente ikke ved siden av. Men vil tro jeg hadde fått enda bedre resultat om jeg trente også.
Greia er vel bare at man må forbrenne mer enn man stapper i kjeften :)

Anonymous poster hash: 75e58...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...