Nelle Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Kjøpte et brukt piano i går, og ringte et flyttebyrå for å høre hvor mye de skulle ha for å flytte det for meg (kjøpte av noen som bor i samme by/kommune som meg selv). De skulle ha kr. 1.500 + mva., men hadde ikke tid før i neste uke. Jeg syntes dette var litt dyrt, og søkte litt på gule sider. Fant en som stod oppført under "Transport- og vaktmestertjenester". Han skulle ha kr. 280 pr. time (inkl. mva), og kunne stille opp samme kveld. Han hadde selv en stor bil med festestropper, og han hjalp til å bære. Tilsammen kostet det kr. 350,- Kan lønne seg å søke litt rundt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. august 2004 #2 Del Skrevet 4. august 2004 Smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #3 Del Skrevet 5. august 2004 OOOOJJJJ for et nyttig innlegg! Synes du får oss andre til å virke litt tette i pappen. Tror du ikke vi VET at det lønner seg å sjekke rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå