Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner å klikke inn på Heidi Ousdal sitt sminkeforum (det er så bra!), men nå er domene parkert. Noen som vet hvor jeg kan finne forumet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har lagt ned forum og blogg, sannsynligvis for godt.

Skrevet

Oj, så trist! Forumet var en kjemperessurs og hun gjorde en fantastisk jobb med det.

Skrevet

Hvorfor? Jeg var medlem på forumet, og fikk absolutt ingen varsel før det plutselig var borte:-(

Anonymous poster hash: 32576...9b3

Skrevet

Det lurer i grunn jeg også på. Jeg synes det er forferdelig synd at en fantastisk forum plutselig er borte vekk. :(

Skrevet

Hvorfor tenker du at hun har lagt det ned for godt? Hun har jo skiftet domene før.

Skrevet

Hun har lagt det ned for godt.

Skrevet

Hvordan vet dere at hun har lagt ned? Og hvorfor?

Skrevet

Hun har ikke lagt ned for godt. Skjønner ikke hvor dere får dette fra... Hun byttet design på forumet forrige uke, og det var nede litt i sammenheng med det. For noen dager siden la hun ut et blogginnlegg hvor det sto følgende: "Forumet er dessverre nede i dag, men jeg jobber med saken og det kommer snart tilbake :) Håper ikke dere før av forumabstinenser i mellomtiden ;) Klem fra Heidi" Bufret side.

Anonymous poster hash: f60fb...f82
  • Liker 1
Skrevet

Hun har ikke lagt ned for godt. Skjønner ikke hvor dere får dette fra... Hun byttet design på forumet forrige uke, og det var nede litt i sammenheng med det. For noen dager siden la hun ut et blogginnlegg hvor det sto følgende: "Forumet er dessverre nede i dag, men jeg jobber med saken og det kommer snart tilbake :) Håper ikke dere før av forumabstinenser i mellomtiden ;) Klem fra Heidi" Bufret side.

Hun har nok lagt ned for godt ja. Har vært kaos hele helgen på forumet pga dette. Men nå er det borte for godt.

Skrevet

Hun har helt klart slettet det. Det åpnes nytt forum etterhvert tenker jeg..

Anonymous poster hash: 8ffc5...a13

Skrevet

Hun følte at hun jobbet veldig mye med bloggen og forumet uten å få noe særlig tilbake. Skulle være åpent ut måneden, men sånn ble det visst ikke.

Anonymous poster hash: fc48d...87f
Skrevet

Så trist :(

Skrevet

Hun har lagt ned for godt, hun skrev det før hun la ned, få som fikk med seg. Send Mail og spør om du lurer.

Skrevet

Noen som vet hvorfor hun har lagt ned siden?

Skrevet

Noen som vet hvorfor hun har lagt ned siden?

Hun følte ikke medlemmene satt pris på arbeidet hun la ned i forumet.

Er det meningen at jeg skal hylle og bøye meg i støvet for administrasjonen i KG fordi de driver et forum?

Anonymous poster hash: aa601...b3f

Skrevet

Så rart å gjøre det så fort, jeg fikk ikke med meg en evt. advarsel. Flaks at jeg var ferdig med handelen jeg gjorde på bomkjøpmarkedet da...

Skrevet

Hun følte ikke medlemmene satt pris på arbeidet hun la ned i forumet.

Er det meningen at jeg skal hylle og bøye meg i støvet for administrasjonen i KG fordi de driver et forum?

Anonymous poster hash: aa601...b3f

Hææ? Så utrolig rart.. Hvordan skal man sette pris på det da, mener hun? Er ikke flittig bruk et tegn på at man trives veldig godt? Sært.. Noen nevnte også at hun syntes det var så mye arbeid med bloggen. Hun skrev vel kanskje et par innlegg i året, slettet hele tiden innleggene og laget ny blogg. Som hun heller ikke skrev mange innlegg på.

Gjest Whatevz
Skrevet

Javel? Var det uenighet med noen av medlemmene?

Skrevet

Hvem er dette?

Anonymous poster hash: 27e97...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...