AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Fyser så veldig på blåmuggost!! Er det ok å ha på pizza? Smelter jo helt, men smaken vil jo være der... Vil ikke utsette spira i magen for noe risikabelt, derfor spør jeg her... Ny i gravid-gamet. Ville dere hatt parmaskinke og saltpølse på pizzaen? Eller feta?Anonymous poster hash: 05edf...026
graving Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Så lenge det er varmebehandlet (over 170 grader i mer enn 2 minutt) er det ok...har sjekket dette både med lege og andre forum jeg spiser ofte pizza med parmaskinke og blåmuggost, er kjempegodt :D
missLynch Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Bare å hive innpå med blåmuggost i sauser som er kokt (mitt tips: veldig godt med blåmuggost-saus til pasta, biff etc) samt på pizza, ostesmørbrød.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Tusen takk for svar! 😊 Gleder meg til middag 😊 TSAnonymous poster hash: 05edf...026
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Fersk fiken og ristede pinjekjerner passer også godt til Kjekk ting å være fysen på Anonymous poster hash: 0ec79...983
Essie_ Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Fyser så veldig på blåmuggost!! Er det ok å ha på pizza? Smelter jo helt, men smaken vil jo være der... Vil ikke utsette spira i magen for noe risikabelt, derfor spør jeg her... Ny i gravid-gamet. Ville dere hatt parmaskinke og saltpølse på pizzaen? Eller feta?Anonymous poster hash: 05edf...026 Har spist masse pizza med spekeskinke og brie under graviditeten - nam! Feta kan du spise uten å varmebehandle, så lenge glasset/forpakningen er nyåpnet, og den er laget av pasteurisert melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå