Gå til innhold

Singel med et stort ønske om barn, NÅ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så fryktelig lyst på baby, men må jeg vente til jeg finner "den rette"? Har noen samme tanker som meg?

Anonymous poster hash: 1d565...aa0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må du ikke. De har sædbank i Danmark. You go girl!

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: f4f9c...d9f
Skrevet

Antakeligvis for ung til å tenke slik, jeg er 20. Mange grunner til at jeg har dette ønske om barn, og mye fordi jeg ønsker å oppdra babyen på egenhånd.

Skrevet

http://www.kuriren.nu/nyheter/jag-har-hela-tiden-varit-oppen-med-hur-ylva-kommit-till-5241226.aspx- Hun fikk barn gjennom inseminasjon når hun var 22. Så det er ikke alderen som avgjør. Det viktigste er at du ønsker deg barn.

For øvrig, her er historien til ei annen jente som var i tjueårene når hun benyttet seg av inseminasjon for å få barn som singel. http://www.selvvalgtsinglemor.dk/2012/01/16/nar-selvvalgt-singlemor-til-donorbarn-er-et-forstevalg-beretning-fra-pernille-fra-norge/

Så du skal ikke bekymre deg for alderen. Er det det du ønsker og vil så synes jeg du skal følge hjertet ditt! :)

Skrevet

20 år og desperat etter barn? For din egen del vil jeg anbefale at du venter til du er ordentlig voksen og moden først. Realiser deg selv, lev ut dine håp og drømmer - skaff deg livserfaring. Veldig mange jenter i starten av 20-årene tror dem er mer modne enn de egentlig er.

All statistikk viser at å få barn i ung alder øker risikoen for at barnet kommer skjevt ut i livet. Dette er jo ingen universal regel, men noe som kan være verdt å reflektere litt over.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, og jeg er litt som deg akkurat nå. Jeg skal derfor dra på en lengre reise alene, for å så finne ut hva jeg vil osv.

Anonymous poster hash: 0e6db...cfa
  • Liker 1
Skrevet

Ellers vil jeg tipse deg til å gå på denne bloggen og spørre om å få bli med i facebookgruppen hennes. Det er en gruppe for single kvinner som vil, har planer om, eller er i gang med å få barn gjennom kunstig befruktning. Der kan du få mange gode tilbakemeldinger og dele tanker med flere som vet svarene på det du måtte lure på og som kjenner til de tankene du har. Lykke til videre, uansett hva du velgere å gjøre! :)

www.mittstorkebarn.com

Skrevet

Antakeligvis for ung til å tenke slik, jeg er 20. Mange grunner til at jeg har dette ønske om barn, og mye fordi jeg ønsker å oppdra babyen på egenhånd.

En noe umoden og lite gjennomtenkt stagegi.

Anonymous poster hash: ada28...2de

Skrevet

Hvor er du på jobb/studie-fronten? Har du egen bolig?

Disse er ikke krav, men det er mye mer problematisk å ta utdannelse og opparbeide litt kapital med baby/smårolling. Du bør kunne forsørge dere, og om du ikke har en bra jobb, kan det bli vanskelig å få endene til å møtes.

Skrevet

Du er 20 år, ta deg sammen. Jeg har selv vokst opp uten en far, fordi han stakk når jeg var baby, og jeg syntes ikke det alltid var så himla kult i oppveksten.

Så sinnsykt egoistisk å planlegge å få et barn uten en pappa i bildet. (Lesbiske og homofile par er jo i det minste to om jobben). Det gjelder forøvrig damer på 40 også som gjør det samme og damer som drar på ONS med håp om å bli gravid.Det er ikke en menneskerett å få barn.

Anonymous poster hash: 4d008...852

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Du må tenke på hva som er best for barnet. Det beste for barnet er å ha to foreldre og gjerne noen gode og omsorgsfulle besteforeldre. Hvis du virkelig tenker å gjennomføre noe slikt, så bør du i det minste informere mannen/donoren??.

Skrevet

Dersom du er desperat etter barn i såpass ung alder og i tillegg har et behov for å oppdra barnet alene, er det noe alvorlig galt. Foreslår at du snakker med noen om disse tankene.

Anonymous poster hash: a5e3f...ac3
Skrevet

Er 20 år selv, og når jeg var 18-19 år så ønsket jeg meg også svært et lite barn. Da jeg var 20 år og omtrent en måned etter kjæresten min hadde gjort det slutt med meg fant jeg ut at jeg var gravid (vi hadde planlagt å bli gravid før i forholdet, men ikke nå). Jeg måtte gå inni meg selv å tenke meg godt om hva JEG egentlig å tilby et lite barn. Jeg bor fortsatt hjemme og er ikke ferdig utdannet, men jeg hadde da en deltidsjobb som var "ok betalt". Alt i alt så er det vel begrenset hva en 20 åring kan tilby en liten krabat. Jeg valgte som du sikkert skjønner og ta abort, fordi jeg mente det var det beste valget for barnet.

Mitt råd til deg er vel strengt tatt og få ting på plass før du setter i gang. Neste år flytter jeg sørover for å ta den utdanningen jeg ønsker, og når jeg er ferdig utdannet og har mitt eget trygge gode hjem da skal jeg først tenke på barn igjen. Det hadde jeg overhode ikke fått til dersom jeg nå hadde hatt et barn på vei.

Anonymous poster hash: 050fe...50d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...