magolia Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Har lyst til å dyppe jordbær i sjokolade, det er jo kjempe snadder!! Men hvilken sjokolade er best å bruke? Bør jeg "tynne" den ut med f. eks. delfiafett, eller blir det helt feil???
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Tror jeg ville brukt vanlig melkesjokolade Kokesjokolade fungerer nok også, hvis du liker mørk sjokolade.
Gjest Tex Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Vanlig melkesjokolade funker bra, men aller best blir det hvis du kjøper overtrekksjokolade fra et konditori, eller fra Pals hvis du bor i nærheten av Oslo....
magolia Skrevet 4. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2004 Vanlig melkesjokolade funker bra' date=' men aller best blir det hvis du kjøper overtrekksjokolade fra et konditori, eller fra Pals hvis du bor i nærheten av Oslo....[/quote'] Har Pals utsalg i Oslo? evt. hvor?
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Er det Pascal det er snakk om? De har i såfall utsalg flere steder i Oslo.
Gjest Tex Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Pals har utsalg like ved Majorstua, skal se om jeg finner adressen...
Gjest Tex Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 PALS Rosenborgg. 19 0356 Oslo Du bør sjekke ut åpningstidene før du drar, de stenger av og til tidlig.
Lula Skrevet 4. august 2004 #10 Skrevet 4. august 2004 Pals AS Tlf: xxxxxxxx Du kan jo ringe dem og høre ang. åpningstid
Gjest Tex Skrevet 4. august 2004 #11 Skrevet 4. august 2004 Lula, det er ikke lov til å legge ut tlf nr her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå