Gå til innhold

Paris... eller Nice? dagens dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å planlegger ferien til sommeren... Det blir meg og 10 åring ( jente) kanskje max en uke..

Jeg har vært innom Nice tidligere, nydelig by. Muligheter for bading og korte turer til omliggende småbyer... tenker det hadde blitt en fin og avslappet ferie, ungen har lyst tilbake dit.

har aldri vært i Paris, men det hadde jo vært moro det og!

mottar gjerne tips og erfaringer fra dere som har vært der med barn i den alderen, ting å gjøre eller ikke gjøre og slikt. :)

hva hadde du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå elsker både jeg og barna Disney, så for oss så er nok høydepunktet Paris. Men det er fordi vi tilbringer mesteparten av tiden i Disneyland. Men i sommer var vi i Nice og, og vi storkoste oss der og. Vil anbefale å dra til Monaco da, der er det veldig fint, og vi var i akvariet, var nok beste opplevelse vi har hatt i akvarie. Man fikk ta på levende hai.

Anonymous poster hash: 44e2e...555
  • Liker 1
Skrevet

å, kult, jeg vil gjerne ta på en hai :D

vi var en liten tur til monaco også i høst, da vi var innom nice, og det var moro, var ikke på akvariet da, men bilmuseet. men akvariet var et fint tips! :)

hvor lang reisetid er det fra paris til disneyland? greiest med tog, eller?

Skrevet

Driver å planlegger ferien til sommeren... Det blir meg og 10 åring ( jente) kanskje max en uke..

Jeg har vært innom Nice tidligere, nydelig by. Muligheter for bading og korte turer til omliggende småbyer... tenker det hadde blitt en fin og avslappet ferie, ungen har lyst tilbake dit.

har aldri vært i Paris, men det hadde jo vært moro det og!

mottar gjerne tips og erfaringer fra dere som har vært der med barn i den alderen, ting å gjøre eller ikke gjøre og slikt. :)

hva hadde du valgt?

Ser Disneyland er nevnt. Hvis dere liker litt tøffere parker er Parc de Astrx å annbefale. Hvis dere vil ha utsikt men ikke orker de lange køene som er ved Eifeltårnet kan Montpernasse som ligger like i nærheten være et godt alternativ. Med sine 50 etg var dette europas høyeste skyskraper noen år.

• Liker 2
Skrevet

tusen takk, kjetil e! :)

hehe, jeg tror jeg har forsømt meg, for ungen har ikke noe særlig forhold til asterix, tror jeg... vi elsket jo seriene da vi var små... kanskje en tur dit kunne rette opp i tabben. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...