Gå til innhold

Jeg hater det når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småting som irriterer deg.

Jeg hater det når jeg knuser egg i stekepannen og en bit eggskall følger med egget og egget stivner før jeg får tatt opp eggskallbiten.

Anonymous poster hash: ece3a...9f8
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, ja, det der med eggeskallet kan være irriterende. Var faktisk en periode før der jeg knakk egget oppi en liten kopp først, før det gikk i panna, bare for å kunne pelle ut evt skall.

Jeg vasker alltid opp for hånd. Når jeg gjør dette, og skal skylle av til slutt, da hender det at vannstrålen treffer et eller annet sånn at den kommer i en fin bue over kanten og på meg eller ned på gulvet og på føttene mine. Det kan være litt irriterende noen ganger.

Endret av Petter
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Jeg hater det nár jeg akkurat laget meg noe varmt á drikke og sá er jeg uheldig nok med á snuble og halvparten av drikket faller ned pá gulvet.

(Dette var en tabbe som akkurat skjedde ná i stad, hadde akkurat laget i stand en kopp varm kakao og plutselig mistet jeg balansen litt da jeg fortet meg inn til rommet igjen, og masse kakao falt ned pá gulvet. Irriterendes! Klarte á le litt alikevel fordi det er jo alltid litt komiskt nár sánt skjer, men ble litt irritert der og da da det skjedde)

• Liker 1
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Jeg ogsá misliker det nár jeg ikke fár lov til á bli ferdig med á fortelle noe jeg blir spurt om og sá fortsetter personen á spórre flere spórsmál til meg fór jeg er ferdig med á fortelle mitt.

Endret av SunflowerPenguin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...