Gå til innhold

Jeg er så lei av å ta initiativet hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg holder på med en fyr. Vi har det kjekt. Han er mer opptatt i hverdagen enn meg. Han trener, jobber, studerer, er med venner etc etc.
Jeg gjør jo mye av de tingene jeg og, men får alt gjort på formiddagene og er alltid ganske ledig på kveldene.
Greia er at det er jeg som alltid tar initiativ til å finne på ting. Når han først er ledig så sier han selvsagt ja, men det er jeg som må dra alt i gang.
"Skal vi gå på kino og se den filmen du ville se?" "Ja det må vi!" ....
"Skal vi dra en helg til Roma, jeg er ledig hele Mars?" "Høres gøy ut!" ....
"Skal vi ha en hel dag sammen, se film og kose oss, bare oss?" "Ja, tror vi trenger det.".....

Hvis jeg kommer med konkrete datoer og dager, og han ikke kan, kommer han aldri med forslag til nye... Jeg vurderer bare å ikke foreslå noe på en stund, og se om dette er en fruktbar relasjon... Eller hva burde jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 0b5a4...374
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp kontakten i noen uker og still et ultimatum når han kommer tilbake .. ?

Anonymous poster hash: 5f92e...2ed

Skrevet

Vent med å kontakte han i noen uker (2?), og hvis han enda ikke tar kontakt så er han vist ikke interessert. Er han sjenert?

Skrevet

Vent med å kontakte han i noen uker (2?), og hvis han enda ikke tar kontakt så er han vist ikke interessert. Er han sjenert?

Det er bare så rart, for vi hadde en stund før jul der vi var mye sammen, og da føler jeg begge tok initiativ. Vi har og blitt eksklusive, mtp å ikke date andre...

Han er ikke sjenert.

Skrevet

Det er bare så rart, for vi hadde en stund før jul der vi var mye sammen, og da føler jeg begge tok initiativ. Vi har og blitt eksklusive, mtp å ikke date andre...

Han er ikke sjenert.

Jeg datet en fyr og vi begge tok initiativ, men så ble han plutselig stille 1 uke. Hørte ingenting fra han. Vi datet heller ingen andre, men fant ut at han bare hadde mistet interessen og da gikk jeg videre:)

Skrevet

Hva med å være dønn ærlig; "Blir litt lei meg av at du aldri tar intiativ til å møtes :( Nå synes jeg du kan ta intiativ de neste gangene. Hvis du fortsatt er interessert da?"

• Liker 2
Skrevet

Ærlighet varer lengst. Skriv det på en melding til ham. :)

Gjest incognita
Skrevet

IKKE dette iallefall. Spør ham bare rett ut, "Hvorfor tar du aldri initiativ til noe når det kommer til oss? Jeg skulle ønske du gjorde det noen ganger."

• Liker 2
Skrevet

IKKE dette iallefall. Spør ham bare rett ut, "Hvorfor tar du aldri initiativ til noe når det kommer til oss? Jeg skulle ønske du gjorde det noen ganger."

Ja, gjør heller det. :)

Gjest incognita
Skrevet

Ja, gjør heller det. :)

Lykke til. :)

(og oppdater oss da... :popcorn: )

Skrevet

Lykke til. :)

(og oppdater oss da... :popcorn: )

Altså, jeg er ikke Ts. Var bare enig med deg da. :)

Gjest incognita
Skrevet

Altså, jeg er ikke Ts. Var bare enig med deg da. :)

åååååja. High five!

Skrevet

åååååja. High five!

Shiiit, its gettin gangsta up in here bro. High five! :)

Skrevet

Har hatt det sånn jeg og ;) Ble så lei til slutt at jeg skreiv at jeg ikke gidder å være den eneste som tar intiativ. Er ikke interessert i å være den eneste som gjør en innsats. Gjør han ikke noe med det, så forsvinner jeg.

Fikk fart på sakene for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 648db...aa9
  • Liker 1
Skrevet

Initiativ blir ofte en vanesak. Det er ikke vondt ment alltid, men kanskje litt latskap. Når noen tar ansvar er det lett å la de få den rollen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...