AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg startet lesinga for en uke siden og vurderer å ta eksamen i naturfag til våren. Tror dere dette mulig om jeg leser 9 timer pr dag, og kun har dette å konsentrere meg om? Er det noen av dere som har erfaring? Forventer ikke toppkarakter, viktigste er å bestå. Anonymous poster hash: 7fec5...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 12. januar 2015 #2 Del Skrevet 12. januar 2015 Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Del Skrevet 12. januar 2015 ja, les 1 kapittel hver dag i 9 dager. Det er 9 kapitler. Det var min plan. Jeg leste 1 til 3 kapittel hver dag i 5 dager men ble veldig sløv gjennomgang på de siste kapitlene. Bare rask skumlesning. Fikk 4, der det var to tema på eksamen + ''praktisk'' oppgave. Så du har god tid, men prøv å les og lær noen sider hver dag slik at du kan repetere flere ganger. Anonymous poster hash: 3b944...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 12. januar 2015 #4 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg startet lesinga for en uke siden og vurderer å ta eksamen i naturfag til våren. Tror dere dette mulig om jeg leser 9 timer pr dag, og kun har dette å konsentrere meg om? Er det noen av dere som har erfaring? Forventer ikke toppkarakter, viktigste er å bestå. Anonymous poster hash: 7fec5...353 Det som ikke er realistisk er å lese 9 timer hver dag. Du klarer det fint med å lese max 1 time hver dag i 3-4 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Del Skrevet 12. januar 2015 Oh yeah! Godt at det ikke bare er jeg som har troa på at det skal gå bra. Hilsen TS. Anonymous poster hash: 7fec5...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Del Skrevet 12. januar 2015 Det som ikke er realistisk er å lese 9 timer hver dag. Du klarer det fint med å lese max 1 time hver dag i 3-4 måneder. Jeg tar det som en fulltidsjobb, med pauser såklart. 1 time om dagen har jeg ingen tro på, er ikke så lettlært av meg. Men takk for input -TS Anonymous poster hash: 7fec5...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Del Skrevet 12. januar 2015 Tok faget i fjor vår, hadde et labkurs som gikk over tror det var 12 timer, tok noen notater og hørte etter under kurset. Så begynte jeg å lese 48 timer før jeg skulle ha eksamen. Anbefales ikke i det hele tatt men hadde 9 andre fag så naturfagen ble nedprioritert, fikk allikevel 5. Om du klarer 3 økter i uka på 4 timer hver med naturfag fra i dag av og frem til midten av april så tror jeg enkelt at du skal klare det hele. Anonymous poster hash: 2f1f5...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #8 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg tar det som en fulltidsjobb, med pauser såklart. 1 time om dagen har jeg ingen tro på, er ikke så lettlært av meg. Men takk for input -TS Anonymous poster hash: 7fec5...353 9 timer hver dag i et halvt år med ett VG1-fag er altfor mye! Jeg ville ha satt av 4-5 timer per uke. Anonymous poster hash: 78587...720 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå