Hardanger Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Herregud, jeg har ikke ord.. Håper noen kan skyte meg, kjøre over meg, noe som helst! Å leve med denne skammen, er uutholdelig. Ikke minst er jeg knust og sjokkert. Jeg har ødelagt familien. Jeg og min mann gjennom 17 år, fikk et barn for 11 år siden. Etter noen år kom andremann og vi var den familien vi hadde sett for oss. Begynte tidlig å se at barna ikke lignet på sin far, ingen av de. La fra meg tanken og spekulerte litt i om kanskje det bare synsbedrag. Prøvde å få meg selv til å finne trekk som "Eldste har samme smil som pappa" den yngste hadde "øynene til far" mest for min egen del da jeg savnet å se noe fra han i våre barn. For 5 måneder siden, kom mannen min med et papir. Der sto det svart på hvitt at han ikke er biologisk far til noen av mine barn. Hva faen? Han hadde tatt farskapstest i skjul etter oppfordring fra familien hans. Åå... Livet mitt ble totalt forandret, ikke bare det - men også for to barn. Jeg har vært utro på fylla, uten å visst det selv. 2 ganger!! Og det har blitt barn ut av det, hvordan kan jeg være så forbanna dum? Hvordan fikk jeg dette til? Og det aller største mysteriet er: Hvem er far? At min mann har gått rundt å hatt mistanker, så for å bekrefte dette. Det er det største sviket jeg kan tenke på for noen. Ydmykelsen fortjener jeg, og jeg håper jeg kommer i helvete for dette. Hva med barna mine? Nå står de der, pappa som de kjenner til, han vil aldri se dem igjen. (noe han ikke har gjort siden bruddet heller) Hvordan skal jeg klare å finne ut hvem som er far? Er de helsøsken i det hele tatt? Begge disse gangene barna ble unnfanget, har jeg vært på julebord. Med 10 andre bedrifter. Med 350 andre menn. 350 muligheter. Hva skal jeg si til barna? De har blitt mest mulig skjermet for all denne hysterien, men noe får de med seg...
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 HÆ?? Hvordan i all verden har du fått til dette? Også uten å vite det?? Hvor sinnsykt drita har du vært? Unnskyld meg, jeg syntes synd på deg, men altså... Jesus.... Anonymous poster hash: 10279...9b5 2
Gjest Lino Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Jeg klarer ikke helt å tro på at du ikke husker noen av de gangene du var utro? Hvor mange ganget har du vært utro uten at det ble barn avndet da, om du ikke husker? Sånn seriøst, du har ingen minne av å hatt sex med to forskjellige menn ved to forskjellige anledninger? 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Litt for mye til at jeg tror at dette er sant. Anonymous poster hash: 16ceb...b85 25
Hardanger Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2015 Er aldri ute å drikker alkohol. Så på disse årene, kanskje 8 ganger. Har ingen anelse selv hvordan dette har skjedd. Jeg er ikke en sånn person (tydeligvis er jeg det) så har aldri tenkt på det. Og nei, jeg husker faktisk ikke at jeg har hatt sex med noen andre. Det som er utrolig vondt, er jo at jeg var lykkelig. Vi var. Og nå kan det vel ikke bli verre enn det er.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Du har vært utro 8 ganger på fylla uten at du egentlig er klar over det selv? Også endte du opp med to barn, som du trodde var mannen din sine? Cut the crap, du leter bare etter unnskyldninger nå som sannheten er kommet frem. Anonymous poster hash: 10279...9b5 1
Hardanger Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2015 Som jeg sa, jeg hadde virkelig ingen aning. Å gå 11 år, bære på en sånn mørk hemmelighet hadde spist opp samvittigheten min. Kanskje jeg har vært utro 8 ganger, kanskje bare de 2 gangene. Betyr ingenting nå lenger.
PPM Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Er de helsøsken i det hele tatt? Dette vil en dna-test kunne fortelle deg. Profilen din sier at du er mann? 2
PPM Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Og hvis historien din her stemmer, hva er det for en mann du har egentlig, han høres ikke så veldig sympatisk ut hverken over for barna eller deg? Han bør vel i det minste ikke bryte med barna. 2
Hardanger Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2015 Av alt jeg har strevet, henger du deg opp i at det står mann på profilen min? jaja. Nei er ikke mann. Har tenkt på DNA test, men jeg lurer vel bare meg selv. De kan umulig være helsøsken.
Hardanger Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2015 Jeg håper for barna sin skyld, at han kommer tilbake. Dette er ikke deres feil. Men jeg skjønner han trenger tid for seg selv nå.
PPM Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Av alt jeg har strevet, henger du deg opp i at det står mann på profilen min? jaja. Nei er ikke mann. Har tenkt på DNA test, men jeg lurer vel bare meg selv. De kan umulig være helsøsken. Klart du skal sjekke om de har samme far, det vil vel gjøre det lettere å finne ut av hvem som har voldtatt deg? Eller i alle fall luke bort noen få? Jeg henger meg ikke opp i det at det står mann på profilen din, jeg bare lurte. Trolling er ikke helt uvanlig på dette forumet. Synes forferdelig synd på deg, og håper innerst inne det at du bare finner på det og at det ikke er sant.
Gjest AryaKillie Skrevet 13. januar 2015 #14 Skrevet 13. januar 2015 En ting jeg lurer på....er det lov å ta DNA test av barna uten samtykke fra den andre forelderen? Det er dette, samt den utrolige usannsynligheten for at noen klarer å få til noe så vanvittig som får meg til å tvile på om dette er sant.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 Nesten for utrolig til at jeg kan tro på det. MEN harbarna samme far, og det er sant at du ikke husker noe av dette. Så kan du ha blitt dopet.Anonymous poster hash: 14e7a...13e 2
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #16 Skrevet 13. januar 2015 Ja, ja, enkelte historier er utrolige... 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #17 Skrevet 13. januar 2015 En ting jeg lurer på....er det lov å ta DNA test av barna uten samtykke fra den andre forelderen? Det er dette, samt den utrolige usannsynligheten for at noen klarer å få til noe så vanvittig som får meg til å tvile på om dette er sant. Ja, det kan man. Anonymous poster hash: d66c8...7e0
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #18 Skrevet 13. januar 2015 Den historien der er ganske så tynn ts... Anonymous poster hash: 7924b...3af
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 Den historien der er ganske så tynn ts... Anonymous poster hash: 7924b...3af Er PÅ ganske så tynn is, mente jeg... Anonymous poster hash: 7924b...3af
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #20 Skrevet 13. januar 2015 Jaha. Hvis nå dette er sant, hvorfor antar dere at du har vært utro? Når du ikke husker noen ting kan du da like gjerne ha blitt voldtatt. Det er voldtekt å ha sex med noen som er for full til å gi samtykke. Og hvorfor brukte du ikke prevensjon? Dere var visst ikke prøvere siden du drakk alkohol, burde du ikke ha gått på p-piller? Anonymous poster hash: b0776...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå