Gjest Fattig Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke mulighte til å betale noe akkurat nå. Må faktisk vinne i lotto før jeg kan betale noe i det hele tatt utover de som allerede er der av faste utgifter. Erfaring noen? Tips? Orker ikke bekymre meg alene lenger...
Gjest Dixie i.i Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 TA kontakt snarest. Be om utsettelse og å få delt opp beløpet i flere rater. Det dummeste du gjør er å unnlate å ta kontakt, da vil de bare forsøke å inndrive hele beløpet på en gang. Tror de er ganske greie med sånt, så lenge du tar kontakt før fristen går ut... Lykke til
Gjest Eir Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Det er sant, de er en av de greieste kreditorene jeg har snakket med, ta kontakt og forklar at du ikke har mulighet til å betale alt nå, så kan dere finne ut i fellesskap hvor store rater du kan få. I utgangspunktet kan de maks dele det opp over ett år, dvs 12 rater.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Ingen problemer med å få oppdelt. Du får renter på den tiden du trenger og den kommer når alle avdragene er bet. Det beste er å ta kontakt før fristen for bet. går ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå