Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

(Innlegget mitt ble slettet??? Så poster nytt):

Se så fin Sophie Elise er med kort hår! Jeg lurer på hvorfor hun ikke går oftere slik? Tror dere hun hadde blitt mer godtatt hvis hun hadde fått en mer sostifikert stil?

http://i58.tinypic.com/of9c9v.jpg

Bilde gjort om til link pga brudd på opphavsretten. Daenerys, mod.

Anonymous poster hash: dcf0a...184

Endret av Daenerys
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal hun endre noe ved seg selv for å godtas. Om folk ikke godtar noen pga sveisen, så vet vi alle hvem som har eier "problemet" og det er ikke den flotte frøkna på bildet.

Anonymous poster hash: 0d6be...0f3
  • Liker 10
Skrevet

Hvor er bildet av henne med kort hår??

• Liker 3
Skrevet

Det er kort for å være jente. Men noen definerer kun kort som snauklipt.

Synes hun kledde kort hår :)

Skrevet

Like bimbo er hun uansett.

Anonymous poster hash: a82bb...cd1

• Liker 1
Skrevet

Det er kort for å være jente. Men noen definerer kun kort som snauklipt.

Synes hun kledde kort hår :)

Det er ikke i nærheten av å være kort. Det er skulderlangt. Hun har tatt av alt løshåret.

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke i nærheten av å være kort. Det er skulderlangt. Hun har tatt av alt løshåret.

Kort

• Liker 5
Skrevet (endret)

kort hår:

http://www.fashionspictures.com/wp-content/uploads/2013/07/cute-short-hairstyles-for-spring-2013.jpg

Bilde gjort om til link pga brudd på opphavsretten. Daenerys, mod.

som jeg skrev, noen definerer kun kort hår som snauklipt. Det er forskjell på kort hår på jenter og på gutter. På gutter ville sophie sin sveis være lang.

Uansett hva sveisen til sophie defineres som synes jeg hun kledde den.

Endret av Daenerys
  • Liker 1
Skrevet

Sophie Elise har uansett ødelagt utseendet sitt og hun kommer nok til å angre når hun blir eldre. Jeg skjønner ikke hvor foreldrene hennes har vært oppi alt dette,og på helgens GodKveldNorge var moren til og med med henne til plastikkirug under en sydentur,der hun ville ta enda en neseopersjon kun 10 uker etter den forrige.Dette er en person som aldri kommer til å bli fornøyd med eget utseende.Jeg tror det hun trenger mest er en god psykolog.

Anonymous poster hash: ac260...995
  • Liker 4
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg blir litt nysgjerrig fordi jeg ikke leser blogger selv, men hvorfor er hun ikke godtatt slik hun er nå?

Synes hun virker veldig oppegående, er hun ikke dyrevenn og vegetarianer? :)

Edit: fin på håret var hun også. :)

Endret av Badabing
Skrevet

Sophie Elise har uansett ødelagt utseendet sitt og hun kommer nok til å angre når hun blir eldre. Jeg skjønner ikke hvor foreldrene hennes har vært oppi alt dette,og på helgens GodKveldNorge var moren til og med med henne til plastikkirug under en sydentur,der hun ville ta enda en neseopersjon kun 10 uker etter den forrige.Dette er en person som aldri kommer til å bli fornøyd med eget utseende.Jeg tror det hun trenger mest er en god psykolog.

Hva har foreldrene hennes med saken å gjøre? Hun er da 20 år

Anonymous poster hash: edf87...828

• Liker 2
Skrevet

Hva har foreldrene hennes med saken å gjøre? Hun er da 20 år

Anonymous poster hash: edf87...828

Når en person som bare er 20 år allerede har gjort så mange plastikkirugiske inngrep er det noe som skurrer.

• Liker 4
Skrevet

Godtatt? Hun kommer aldri til å bli "mer" godtatt, det finnes altfor mange som elsker å direkte lete etter feil på de som stikker seg litt fram. For langt, for kort, for mørkt, for lyst, for store, for små, for bleik, for mye solarium.

Applaus til de som holder ut flere titalls kommentarer om utseendet sitt hver eneste dag.

• Liker 2
Skrevet

Oi, for et verdensproblem! Hvem i all verden bryr seg!? La nå kjerringa seile sin egen båt, og fei for egen dør først

Anonymous poster hash: 16b75...091
  • Liker 1
Skrevet

Når en person som bare er 20 år allerede har gjort så mange plastikkirugiske inngrep er det noe som skurrer.

Ja, men det betyr ikke at hun ikke bestemmer over egen kropp.

Anonymous poster hash: 9c45c...862

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir litt nysgjerrig fordi jeg ikke leser blogger selv, men hvorfor er hun ikke godtatt slik hun er nå?

Synes hun virker veldig oppegående, er hun ikke dyrevenn og vegetarianer? :)

Edit: fin på håret var hun også. :)

Det sitter nok mange "troll" rundt omkring som elsker å gi bloggere dårlig selvtillit.Sophie Elise er sikkert en grei jente,og det at hun er dyrevenn tyder jo på det.Men samtidig virker hun ekstremt usikker og sårbar,og man kan lure på om blogging da er verdt prisen man må betale.Når man blir usikker på sitt eget utseende pga.kommentarer på bloggen,og lar seg operere gang på gang .

• Liker 1
Gjest Whatevz
Skrevet

Jeg synes hun var veldig fin på håret i den danse programmet som gikk på tv nå i helgen. Passet godt med en mørkere blondfarge. Så lenge hun er fornøyd selv gjør det vel ingenting om hun har kort eller langt hår. Man må gjøre det man selv trives med ikke for å tilfredsstille andre

Skrevet

Ja, men det betyr ikke at hun ikke bestemmer over egen kropp.

Anonymous poster hash: 9c45c...862

Enig. Hun er 20 år og hva skal foreldrene gjøre liksom? De kan ikke akkurat nekte henne i å ta operasjoner osv

Skrevet

Jeg synes hun kler både kort hår og lengre hår. Og synes hun burde bli akseptert uansett hvordan hun ser ut. Synes hun virker som en flott jente jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...