bonsaijenta Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hei Nyttårsforsettet mitt er å holde meg unna sukker og det har gått fint så langt. Men med sjokogal av en kjæreste, blir lørdagene mine til ett mareritt for å holde seg unna godisen. Er det noen likesinnede her inne som vil slå til og vi kan motivere hverandre? Dette har jeg merket av den sukkerfrie perioden så langt. - huden er merkbart bedre - har ikke lenger mageplager - spiser mindre og fått mer energi - sover bedre om natten - mindre humørsyk - ofte tørst
Radon Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er helt med! Jeg ønsker ikke å bli sukkerfri på dagen, heller bytte og kutte det gradvis ut. Det vanskeligste for meg blir å kutte ut sjokolade og sukker i teen. Noen som har gode tips til sukkererstatninger? 1
bonsaijenta Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er helt med! Jeg ønsker ikke å bli sukkerfri på dagen, heller bytte og kutte det gradvis ut. Det vanskeligste for meg blir å kutte ut sjokolade og sukker i teen. Noen som har gode tips til sukkererstatninger? Så bra! Jeg har ikke funnet noen gode sukkererstatninger enda. Jeg har bare holdt meg unna, men spiser heller frukt når jeg er sugen på godis. Håper noen der ute som har noen gode råd:)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Hei. Vil gjerne være med jeg og. Men har ikke mål om å bli 100% sukkerfri. Men godis, kaker, is, brus, potetgull og sånn er ikke lov. Jeg har holdt på siden tirsdag. Som erstatning for sukker bruker jeg stevia dråper. Men drikker alltid te uten sukker. Største problemet mitt blir å holde meg unna sjokolade og is. Men tenker at etter noen uker, så blir ting lettere. Anonymous poster hash: a5e86...786 1
bonsaijenta Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2015 Hei. Vil gjerne være med jeg og. Men har ikke mål om å bli 100% sukkerfri. Men godis, kaker, is, brus, potetgull og sånn er ikke lov. Jeg har holdt på siden tirsdag.Som erstatning for sukker bruker jeg stevia dråper. Men drikker alltid te uten sukker. Største problemet mitt blir å holde meg unna sjokolade og is. Men tenker at etter noen uker, så blir ting lettere. Anonymous poster hash: a5e86...786 Enig. Kjæresten min tilbød meg sjokoladekake igår, men ble bare kvalm da jeg lukta på det. Håper det fortsetter slik:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå