Gjest strømpelure Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Skal i bryllup i helgen og har tenkt å ha på meg lang kjole og sko uten tå. Kan jeg bruke strømper da, eller bør jeg være barbeint? (Har ikke tenkt å ha slike "dagligvare"strømper hvor forsterkningen på tåen "lyser opp") :o
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Jeg synes det ser litt rart ut, spesielt nå om sommeren, men ser jo at folk går med det..
Gjest Cuddly Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Ikke strømper - ser bare snodig ut uansett!
Hilde Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 På H&M har jeg sett strømpebukser som er beregnet for sko med åpen tå. Det er da ikke strømpebukse over tærne, bare en "hempe" som festes mellom stortå og de andre. Disse funker jo ikke om du har helt åpne sko, da stedet der strømpen slutter må dekkes av skoen for at det skal bli pent..
Loolaa Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Aldri strømper med mindre du har heldekkende sko, mener nå jeg.
aline Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Spørs på graden av "pynt" i brylluppet etter min mening. Er det antrekk smoking og man stiller i stasklær, er det penest med strømpebukse synes jeg! Det finnes strømpebukser som er supertynne og uten forsterkning i tåa, sa ser du knapt nok strømpebuksa. Er antrekket avslappet sommerantrekk, så hadde jeg muligens gått uten, dersom jeg synes det passet best til resten av antrekket også.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Aldri strømper i sko med åpen tå, det er like ille som sokker i sandaler... Om sommeren, iallefall på dagtid når det er varmt, er bare legger finest..
aline Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 ville dere gått med ballkjole og nakne tær og legger? :o det synes ikke jeg er lekkert..... :-?
Tantemor Skrevet 3. august 2004 #12 Skrevet 3. august 2004 Synes ikke det er stygt med strømper til tåløse sko jeg. Det kommer ann på hvilket antrekk du velger. Men er det varmt og du ikke er for stivpyntet kan du jo godt la vær å bruke strømper uansett. Fordi det er mer komfortabelt.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #13 Skrevet 3. august 2004 nei men da har du ikke åpne tå sko...i og med at det er sommer er det også pener uten.
Gjest Butterflygirl Skrevet 3. august 2004 #14 Skrevet 3. august 2004 Det finnes jo strømper som er nesten usynlige. De har ikke den mørke delen ved enden av foten,ved tåene, hvis dere skjønner hva jeg mener. Og de ser ut som om du ikke har på deg strømpe.
Gjest Xavia Skrevet 3. august 2004 #15 Skrevet 3. august 2004 Aldri strømper i sko med åpen tå, det er like ille som sokker i sandaler... ENIG !!!
Gjest Xavia Skrevet 3. august 2004 #16 Skrevet 3. august 2004 ville dere gått med ballkjole og nakne tær og legger? :o det synes ikke jeg er lekkert..... :-? Ballkjole og åpne sko er det vel ingen som ville gå med?? Eller?
Gjest Embla s Skrevet 3. august 2004 #17 Skrevet 3. august 2004 Enig, ikke strømper i åpne sko og sandaler!! (Jeg har aldri tenkt over dette før jeg leste en lignende tråd om dette på kg (der jeg svarte at jeg ikke syns det gjør noe, for øvrig..) men etter det har jeg studert dette fenomenet, og : Det ser ikke bra ut!!!!!
Gjest strømpelure Skrevet 4. august 2004 #18 Skrevet 4. august 2004 Takk for svar! Kjøpte meg nye sko i går - med tå. Syns det er ubehagelig for bena å gå strømpeløs - får vondt under i fotsålene av det. Så da fant jeg noen snertne sko med tå og kan bruke strømper uten problem og slipper jeg hele problemet
aline Skrevet 4. august 2004 #19 Skrevet 4. august 2004 Ballkjole og åpne sko er det vel ingen som ville gå med?? Eller? mulig ikke det... men var selv i ett bryllup der jeg som forlover var kledd pent, ikke avslappet pyntet men Pent, hadde åpne sko og kunne ikke fallt meg inn å gå uten strømpebukse til så pyntet antrekk. men strømpebuksen syntes jo så godt som ikke da, tynneste man får tak i og uten forsterkninger. men lurere å kjøpe hele sko dersom man skal ha strømpebukser ja, om man får tak i det.
Nelle Skrevet 4. august 2004 #20 Skrevet 4. august 2004 Før hadde jeg den holdningen at strømper i åpne sko var like håpløst som sokker i sandaler. Men nå har jeg skiftet mening! Jeg synes det er verre å gå med bare legger til et pyntet antrekk. Det ville jeg aldri finne på å gjøre! i tillegg synes jeg det er flott med åpne sko om sommeren, også til pyntede antrekk -og jeg synes ikke strømper i åpne sko gjør noen verdens ting så lenge man velger strømper med omhu. Det må være strømper av en skikkelig god kvalitet, som sitter godt, som er svært tynn og som ikke har en for godt synlig tåforsterker. Jeg ville heller aldri valgt fargede strømper til åpne sko, men sånne som går i ett med huden (hudfargede -men ikke de overdrevent solbrune). Dessuten er det noe mange åpenbart ikke vet: Det finnes svært mange gutter som har en aldri så liten fetisj på både føtter, sko, strømper, lakkerte tånegler osv. En greie for veldig mange gutter er nettopp kombinasjonen lakkerte tånegler/strømper/åpne sko. De sier at de synes det er helt usedvanlig lekkert, sexy og også litt frekt med nettopp denne kombinasjonen som de fleste kvinner her inne (av en eller annen grunn) skriker et rungende NEI til. Jeg sier: JA!!! Skal i bryllup til helga, og vet ikke hvilke sko jeg skal ha enda, men skal iallefall ha strømper. Det er et must! Nelle :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå