Gå til innhold

Jeg har litt problemer med å kjøpe en vekt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe på nett. Synes det er rimlig flaut å kjøpe dette i butikken. Er det bare jeg som er litt rar ? :fnise: Men hvertfall hvsi jeg kjøper dette på nett må jeg hente pakken på postkontor, ser de da hva jeg har bestilt eller bare hvor fra? Det bruker vel å stå hva det er på utsiden? ..

Anonymous poster hash: b3ca7...0e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier som regel ikke å stå utenpå hva som er inni. Ofte står det hvorfra. Men de som jobber i butikken ser nok ikke så nøye på dette uansett, de har nok med å sjekke legimitasjon og ref.nr....

Skrevet

Hvorfor er det flaut og kjøpe en vekt? Det er jo egentlig en ganske normal ting og kjøpe

Anonymous poster hash: 2190b...9f8

• Liker 3
Skrevet

Du er litt rar ja;)

Anonymous poster hash: e8f7a...9f0

Skrevet

Jeg kan skjønne hva du mener, men på som med mye annet er det bare å "suck it up". Å betale for vekten i kassen er over på 20 sekunder, og det er lite trolig at den butikkansatte tenker noe mer over det etterpå. Dette trenger du bare å gjøre én gang, og er ikke så farlig som du tror :-)

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Kjøper du feks en vekt fra elkjøp så tipper jeg det står elkjøp på den. Ikke "WTF ! ! !- personvekt for feite folk som ikke tør kjøpe i butikken ! ! ! !"......

Ingen har sjans for å vite hva du har kjøpt, enten det heter Grete rodede, elkjøp eller andre som selger sånt.

Hvorfor tror du egentlig at post i butikk personen bryr seg ?

Skrevet

Personvekt er like vanlig å kjøpe som dørmatter. Det er ingen som ser rart på deg om du kjøper en.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...