AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Jeg vil gjerne kjøpe på nett. Synes det er rimlig flaut å kjøpe dette i butikken. Er det bare jeg som er litt rar ? Men hvertfall hvsi jeg kjøper dette på nett må jeg hente pakken på postkontor, ser de da hva jeg har bestilt eller bare hvor fra? Det bruker vel å stå hva det er på utsiden? .. Anonymous poster hash: b3ca7...0e4
karamariell Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Pleier som regel ikke å stå utenpå hva som er inni. Ofte står det hvorfra. Men de som jobber i butikken ser nok ikke så nøye på dette uansett, de har nok med å sjekke legimitasjon og ref.nr....
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Hvorfor er det flaut og kjøpe en vekt? Det er jo egentlig en ganske normal ting og kjøpeAnonymous poster hash: 2190b...9f8 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Du er litt rar ja;) Anonymous poster hash: e8f7a...9f0
Helje Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Jeg kan skjønne hva du mener, men på som med mye annet er det bare å "suck it up". Å betale for vekten i kassen er over på 20 sekunder, og det er lite trolig at den butikkansatte tenker noe mer over det etterpå. Dette trenger du bare å gjøre én gang, og er ikke så farlig som du tror :-) 1
Gjest Coolaid Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Kjøper du feks en vekt fra elkjøp så tipper jeg det står elkjøp på den. Ikke "WTF ! ! !- personvekt for feite folk som ikke tør kjøpe i butikken ! ! ! !"...... Ingen har sjans for å vite hva du har kjøpt, enten det heter Grete rodede, elkjøp eller andre som selger sånt. Hvorfor tror du egentlig at post i butikk personen bryr seg ?
Jade Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Personvekt er like vanlig å kjøpe som dørmatter. Det er ingen som ser rart på deg om du kjøper en. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå