AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hei. Jeg har i 3-4 dager måttet smurt meg med kortison (den mildeste som man får reseptfritt på apoteket) på hender og armer på grunn av kontakteksem. Om ca en uke skal jeg på et stort event, og har lyst på litt farge. Eksemen er nesten borte. Er det noen her som vet hvor lenge etter man har brukt kortison (når eksemet er vekk og man ikke skal gå på det lenger) man bør la være å ta solarium? Har hørt litt forskjellig. Anonymous poster hash: 0e3fe...910
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Slå opp kremen på felleskatalogen.no Der står det om forsiktighetsregler Anonymous poster hash: 377b6...db2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Har atopisk eksem, og bruker derfor en del kortison. Eneste jeg har fått beskjed om av hudlegene, er at jeg ikke skal smøre meg med kortison før jeg går i solen. Men har jeg smurt meg kvelden før, gjør det ingenting å gå ut i solen neste dag. Anonymous poster hash: 323ed...da7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Slå opp kremen på felleskatalogen.no Der står det om forsiktighetsregler Anonymous poster hash: 377b6...db2 Sto ikke noe om sol der etter det jeg så Det er bare noe jeg har hørt kan være risikofylt, ettersom huden blir "tynnere" Anonymous poster hash: 0e3fe...910
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Har atopisk eksem, og bruker derfor en del kortison. Eneste jeg har fått beskjed om av hudlegene, er at jeg ikke skal smøre meg med kortison før jeg går i solen. Men har jeg smurt meg kvelden før, gjør det ingenting å gå ut i solen neste dag. Anonymous poster hash: 323ed...da7 Okei. :-) Takk for svar Anonymous poster hash: 0e3fe...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå