AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Det endte ikke bra, men jeg var tøff likevel :D Fikk match på tinder med en bekjent, og jeg spurte om vi skulle møtes i kveld. Jeg har aldri gjort noe sånt før, så følte meg skikkelig tøff! Han kunne dessverre ikke, da han satt i et møte, og i morgen reiser han tilbake til byen sin. Så det var jo litt synd. Men uansett, jeg turte Måtte dele det med noen Anonymous poster hash: 44877...b23 20
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Godt gjort om man er personen som ikke tør Det beste er som oftest å hoppe i det ! Anonymous poster hash: 53b27...105
Gjest Fenrir Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Bra for deg. Som posten over sier er bare å hoppe i det men tøft gjort =) 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Takk:) Skal prøve å gripe sjansene litt oftere. Det jeg har gjort hittil (altså ingenting) har ikke fungert, så da får jeg prøve å endre taktikk. Selvom selvtilliten får seg en knekk innimellom Anonymous poster hash: 44877...b23 2
Gjest Fenrir Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Takk:) Skal prøve å gripe sjansene litt oftere. Det jeg har gjort hittil (altså ingenting) har ikke fungert, så da får jeg prøve å endre taktikk. Selvom selvtilliten får seg en knekk innimellomAnonymous poster hash: 44877...b23 Da kan du tenke deg hvordan mange menn har det når de blir avvist flere titalls ganger i året kanskje. Men det trenger ikke å gå den dårlige veien selv om selvtilliten får seg en knekk man kan også bli tøffere av det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå