AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Jeg er ei jente på 20 år, for noen måneder tilbake klarte å slutte med søtsaker i hverdagene, og holdt meg da kun til helgene. For litt siden oppdaget jeg questbarer, som smaker mer eller mindre som sjokolade, men som ikke inneholder "vanlig" sukker, og er rik på andre næringsstoffer. Likevel er jeg redd for å bli lurt, siden jeg nesten føler jeg spiser godteri... Jeg er rett og slett blitt avhengig av disse questbarene, og spiser to eller tre stykker per dag. Er det noen som vet om questbarer ikke er bra å spise for mye av, eller om jeg kan fortsette å spise så mye av dem? Jeg holder meg fortsatt unna søtsaker, men er redd det blir feil å si det siden jeg koser meg med disse så mye. Kan legge til at jeg ikke spiser dem i tillegg til måltidene, men som en del av dem Feks at jeg kanskje bytter ut noe annet i måltidet men en questbar, slik at det ikke blir flere kalorier i sum. Håper noen kan svare! Anonymous poster hash: 00684...123
Synapomorphy Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Blir jo jævlig dyrt i lengden. Jeg ble faktisk lei av dem. Hadde antakeligvis blitt avhengig av dem igjen, hvis jeg begynte å spise dem.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Blir jo jævlig dyrt i lengden. Jeg ble faktisk lei av dem. Hadde antakeligvis blitt avhengig av dem igjen, hvis jeg begynte å spise dem. Prisen er ikke noe problem, og det var ikke det jeg spurte etter Men ellers takk for at du delte meningen din. Jeg blir aldri lei! Hilsen ts Anonymous poster hash: 00684...123
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Hei! Jeg er litt i "samme båt" som deg. Er avhenging . Alt er usunt i for store mengder, men grønt kan vi spise ubegrenset av etter min mening Hva er alternativet? Om det f.eks det er å spise 2-3 snickers sjokolader, så er jo questbarer bedre. Se over kostholdet ditt, kan du erstatte questbarer med noe annet? Lage deg f.eks en kyllingfilet, omelett, ha noen ruter mørk sjokolade på kvelden? Gå innom helsekosten, der er det mye spennende. Hva med å gå ned til kun 1 questbare om dagen? Anonymous poster hash: be350...4e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå