AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 For cirka et år siden fikk jeg navn og nummeret til en forholdsvis kjekk fyr da jeg var på jobb. Ble såklart smigret, men hadde kjæreste på denne tiden. Kom akkurat på denne lappen og tenkte det kunne vært artig å sende en melding og takke for oppmerksomheten, selv om det er i seneste laget.(Jeg er singel nå) Er det kleint/rart å sende en melding så lang tid etter? Personlig tar jeg ting med en klype salt, og tenker at en melding kan jo ikke skade:)Anonymous poster hash: e15b0...7c5
Miamaia83 Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Litt kleint og litt needy? Endret 11. januar 2015 av Miamaia83
Smurfins Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Ville tenkt på hvor stor sjangsen er for at han faktisk husker deg? 1
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jeg hadde elsket det! Du var jo opptatt på det tidspunktet. At du husker han så lenge etterpå er jo et et stort kompliment. Ikke hør på de andre grinebiterne her inne. Livet er kort og livet er kjedelig. Dette er din mulighet til å gjøre noe spennende, så ikke nøl et sekund lenger! Kjør på! 12
Gjest rådyr Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Siden du var opptatt den gangen er det helt greit å ringe nå. Har opplevd selv å bli oppringt etter et år av en jeg var på date med, men da følte jeg meg ikke veldig spesiell
Equinox Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Send en melding dersom du føler for det, hva er det verste, at situasjonen er litt klein, dog uten at du står ansikt til ansikt med personen, som gjør det lettere tross alt. Hva er det beste, at han blir glad, tar opp tråden og noe fint skjer. Jeg kontaktet noen fra utlandet jeg ikke hadde hatt noen kontakt med på over 10 år, hun ble glad å høre fra meg igjen (selv om vi da var bedre kjent enn dere er i utgangspunktet, men allikevel).
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Kontakt han! Han blir nok veldig smigret uansett. Oppdater oss :D Skal gjøre det samme med en tidligere flamme… som jeg savner. Anonymous poster hash: fd299...4ab
Vinduskarmen Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Jeg hadde elsket det! Du var jo opptatt på det tidspunktet. At du husker han så lenge etterpå er jo et et stort kompliment. Ikke hør på de andre grinebiterne her inne. Livet er kort og livet er kjedelig. Dette er din mulighet til å gjøre noe spennende, så ikke nøl et sekund lenger! Kjør på! Signerer denne! Jeg ville tatt det som et stort kompliment.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 For cirka et år siden fikk jeg navn og nummeret til en forholdsvis kjekk fyr da jeg var på jobb. Ble såklart smigret, men hadde kjæreste på denne tiden. Kom akkurat på denne lappen og tenkte det kunne vært artig å sende en melding og takke for oppmerksomheten, selv om det er i seneste laget.(Jeg er singel nå) Er det kleint/rart å sende en melding så lang tid etter? Personlig tar jeg ting med en klype salt, og tenker at en melding kan jo ikke skade:)Anonymous poster hash: e15b0...7c5 Det kunne vært meg du snakker om nå... Men da er det mer til historien. Sånn som alvorlige voldstrusler fra denne typen med i regnestykket og...Anonymous poster hash: bebd1...598
Jessica! Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Jeg ville gjort det! Og hadde blitt veldig smigret om jeg var i den andre enden, kjør på 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #12 Skrevet 13. januar 2015 Gjør det. Blir det kleint så er det det verste som kan skje, og det er jo ikke verdens undergang. Anonymous poster hash: f1c46...ca1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #13 Skrevet 13. januar 2015 Skjedde det noe? Nei..? Så rart.Anonymous poster hash: ce708...e79
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Gjør det! Bare si at du var opptatt på den tiden. Vet om en venninne og en kjendis som kapret ektemannen på den måten! Anonymous poster hash: 888e5...c31
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #17 Skrevet 3. februar 2015 Det er jo bare å gjøre det. Men det er ikke sikkert han er verken singel eller interessert lenger.Anonymous poster hash: fc5db...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå