vilja Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei. Jeg har et luksusproblem. Om noen timer reiser jeg i til et brylup. Jeg skal møte kjæresten min der. - men jeg har ikke så veldig lyst til å være i det bryluppet. Og jeg har heller ikke lyst til å være sammen med kjæresten min. Han er altfor kosete og skal være i lag med meg hele tiden. Jeg skal sitte på med en kompis på vegen dit. Jeg håper nesten at enten kjæresten min, eller jeg og han andre, får motorstopp eller havner i ett uhell, bare for å slippe. Dette er syk tankegang, men jeg føler at jeg har rota så mye i livet mitt, at det må komme til en enkel løsning her. jeg og kjæresten min bor ikke i lag, og det har vi snakket om at det skal skje i høst. Men jeg har utsatt og utsatt det. Og det kommer heller ikke til å skje i år, (Om det kommer til å skje i det hele tatt) Han er helt topp, men ikke helt topp for meg. - Og han er altfor snill, for meg. Jeg vet hva jeg vil ha. Noen jeg kan ha friske diskusjoner med, og som ikke skal være sammen med meg hele dagen...... Sommerferie og nå... Kommer til å bli Kvalt....... Jeg tror også at noe annet er i annmars...(frieri).. Han hadde planlagt hele helga, sa han, da jeg frsøkte å trekke meg for 14 dager siden, og det gjør at jeg trekker meg enda mer tilbake. For det er jeg iallefall ikke moden for!!!!!! Jeg har ikke sagt at jeg elsker han på lang stund. Enda han sier det. Det er nesten som om han sier det for at han vil høre det fra meg. har sagt at jeg er glad i han da....... - Dette er så ekkelt. Jeg kommer til å treffe hele slekta hans, men jeg vet jo et brudeparet er de som er hovedatraktsjonen. Men...........det kommer til å bli hilsener på meg oxo Jeg ville bare få ut litt her....... Synes ikke jeg kan gjøre det slutt med han heller...... Vet det høres teit ut. Men jeg er redd for det. Han er ingen selvmordskandidat, eller psykopat, men han er så altfor snill.....! Kommer til å føle meg som den ekkle dama...... hehehe..!- men jeg vet jo at det er det jeg må. Greier ikke dette snillhetskyssene og klemmene lenger....... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaute Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Si meg.... er du stum, og mangler tale? Forklar han hvordan du har det, og sørg for å løse opp snarest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå