AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Tittelen sier jo alt, hva synes dere egentlig om at jenter har går på musa? Og dere gutter, slikker dere henne selv om hun har hår der nede? Og fingrer? Anonymous poster hash: 3dfc7...aa4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Etter den lange trenden med lite/glattbarbert mus er det forfriskende å se mus med hår på. Slikke en hårete mus er derimot ikke særlig fristende. Anonymous poster hash: 203bb...7fe 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Helt greit, så lenge hum trimmer litt hvis det er veldig langt/omfattende. Så lenge hun aksepterer at jeg selv barberer så er det greit. Anonymous poster hash: b4bd1...981
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Holder meg langt unna jenter som ikke har fått hår på kjønnsorganet. Anonymous poster hash: 86056...9a0 13
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Barberte meg i dag. får bare bli nonne dersom ingen aksepterer at jeg har hår der nede! For den smerten jeg går igjennom nå, den skal jeg aldri oppleve igjen! Føler meg mer skitten også, det blir klamt og heslig der nede. En svak eim er det også, og ja jeg har dusjet + brukt intimsåpe! Og jeg bruker bomull som puster og har sittet inne i ro i hele dag! Så den gjøken som påstår at glattbarbert er renere får dra til Blokksberg og holde seg der. For dette, det er IKKE rent! Stusse, det er tingen vettu. Anonymous poster hash: edb26...0d7 10
Høy&mørk Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Min dame har naturlig lite hår på musa. Hun barberer seg også enkelte ganger. Jeg slikker med og uten hår, og alltid nydusjet. En frisert mus med en tynn stripe opp tenner meg mest 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Jeg kjører sjelden glattbarbert. For det første trives jeg best med hår, for det andre har jeg så sensitiv hud, at det ville blitt et rent lite helvete å vedlikeholde. Jeg stusser bare slik at det ser velstelt ut. Det er greit med preferanse for barbert kjønn, men jeg har aldri opplevd at en mann har trukket seg fra sex eller virket avtent på grunn av hår. Anonymous poster hash: 41af9...b18 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 føler meg skitten med hår. å da har jeg veldig lite lyst til å slippe en mann ned dit hvertfall. driter i at folk mener det er renest med hår, jeg føler meg vemmelig. Anonymous poster hash: c58b4...67e 2
jabx Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Med velfrisert hår er bedre enn helt barbert. 2
Subtessa Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har vært glatt i mange år. Nå har jeg mus med hår på. Frisert sådan. Føler meg mye mere kvinnelig nå. Tviler sterkt på at jeg noen gang blir helt glatt igjen. Ble også mye mer følsom etter at jeg fikk hår igjen. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Tittelen sier jo alt, hva synes dere egentlig om at jenter har går på musa? Og dere gutter, slikker dere henne selv om hun har hår der nede? Og fingrer? Anonymous poster hash: 3dfc7...aa4 Det er en sånn der "EndeFaenføkkingsLiiiig!"opplevelse. Og klart en slikker og fingrer!
Gjest utoginn Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Ja takk, begge deler, hår der nede er deilig, både med tunge, finger og pikk, bare den lukter godt. Forandring fryder.....
Morpheus Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Jeg syns det er ekkelt og tenker at denne jenta ikke steller godt med seg selv. Samtidig som jeg får assosiasjoner til 60-70-tallet. Men dette er min mening. Ikke alle som tenker som meg heldigvis 2
Gjest Coolaid Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Tittelen sier jo alt, hva synes dere egentlig om at jenter har går på musa? Og dere gutter, slikker dere henne selv om hun har hår der nede? Og fingrer? Anonymous poster hash: 3dfc7...aa4 En dealbreaker er det ikke. Selv foretrekker jeg 100% glatt på kvinner, eller en aldri så lite flystripe. Jeg syns det ser bedre ut og foretrekker ikke hår i maten...... Det er vel smak og behag hos begge kjønn.
WubWub Skrevet 11. januar 2015 #15 Skrevet 11. januar 2015 Det er bra damer har hår til å dekke over fysaken slik at man slipper se den. Slikking er uaktuelt med eller uten hår. Usj 1
ØnskerEndreNickpls Skrevet 11. januar 2015 #16 Skrevet 11. januar 2015 Alltid deilig med en jente som har et litt avslappa forhold til egen kropp så jeg foretrekker helst hår, så lenge det er velfrisert.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 Tittelen sier jo alt, hva synes dere egentlig om at jenter har går på musa? Og dere gutter, slikker dere henne selv om hun har hår der nede? Og fingrer? Anonymous poster hash: 3dfc7...aa4 Hvis det er ons så går jeg ikke ned på en med hår, hvis det er en jeg liker/holder på med kan jeg gjøre det. Genrelt ikke i forhold ekkelt men i forhold ganske digg Anonymous poster hash: a97e7...930
Testosteron Skrevet 11. januar 2015 #18 Skrevet 11. januar 2015 Det spiller ingen rolle om hun har hår eller ikke 1
Gjest HarryDotter Skrevet 11. januar 2015 #19 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Bare ikke det er hakkebakkeskogen der nede så er det flott etter min mening Når det har grodd fritt i månedsvis uten noe tilsyn så ser det ikke voldsomt lekkert ut.....men sånn "3dagers" stubber syntes jeg faktisk er skikkelig sexy! Men helglatt er også svært digg syntes jeg......konklusjon....det meste er flott..bare ikke igjengrodd Endret 11. januar 2015 av HarryDotter
Gjest Caress Skrevet 12. januar 2015 #20 Skrevet 12. januar 2015 Er jente og har hår på musa selv, så det kommer vel neppe som noen overraskelse at jeg ikke lar meg skremme av litt hår når det er jeg som skal til tjeneste down south. Foretrekker i grunn en dusk både på meg selv og partner, synes det ser finest ut. Til dere som klager på hår i maten er det bare å spre de ytre leppene med fingrene. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå