AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hvorfor? Hvor mye jobber du på bijobben? Og hva tjener du der? Hva tjener du i fulltiden? Anonymous poster hash: 4dbf6...a8d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Min fulltidsjobb (162 timer i mnd) gir meg 16000 utbetalt. Ikke fornøyd.. Min bijobb (28 timer) gir meg 5000 utbetalt. Fornøyd med tanke på så få timer. Anonymous poster hash: 23874...b67
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Da jeg var nyutdannet hadde jeg heltidsjobb som ingeniør (jobbet stort sett 5-10 timer overtid i uka), også jobbet jeg annenhver helg som bartender. Slik fikk jeg tjent meg opp egenkapital til bolig mye raskere. Gikk veldig greit de par årene det pågikk, hadde neppe orket det i dag, 10 år etter. Anonymous poster hash: d7928...760
Veggdyret Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jeg jobbet fulltid + en avisbudjobb på 24 timer i uka, i tillegg tok jeg selvfølgelig på meg overtid hver gang vi fikk lov til det. Gikk helt fint det året jeg gjorde det, deretter studerte jeg i 3 år og levde på oppsparte penger, betalte ned hele studielånet og reiste Europa rundt i ett år etter studiene på det som var igjen av overskudd. Det er vel 10 år siden nå, men omregnet til dagens økonomi satt jeg vel igjen med kanskje 300.000 på konto etter det ene, harde arbeidsåret. Rakk jo ikke å bruke penger i det hele tatt, alt jeg hadde av utgifter det året var en billig hybel i kollektiv og et par brød i uka (rakk jo knapt å spise middag...).
hjärterdam Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Hvorfor? Hvor mye jobber du på bijobben? Og hva tjener du der? Hva tjener du i fulltiden?Anonymous poster hash: 4dbf6...a8d Gjorde det ved siden av studier da jeg var aleneforsørger. ca 310 000 på hovedjobben, og 5-8000 pr mnd på bijobben, jobbet da tredjehver helg pluss noen nattevakter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Jobber som lektor (462 000 i året), og har beholdt min gamle deltidsjobb fra studietida. Tjener dårlig i ekstrajobben, men jobber der bare ei helg i måneden. Det blir uansett noen tusenlapper ekstra, og jeg stortrives med å være der fremdeles. Hadde vært veldig trist å måtte slutte. Samtidig hadde jeg ikke orket så mye mer jobb der heller. Begynte å jobbe fulltid for tre år siden.Anonymous poster hash: fff85...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå