Tarjaruby Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 (endret) I kveld kl 20.00 er det endelig premiere på programmet! Gleder meg masse,tror det blir et veldig morsomt program med 2 flotte folk Truls er jo en skikkelig artigkar Og Cecilie er jo bare så flott Er det flere som skal benke seg foran tv`en og se på tv2 i kveld? Tror dere det blir et vellykket program? Endret 11. januar 2015 av Timmine
Lulu21 Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Likte det jeg Virket litt mer ekte enn alle andre tilgjorte program. Og Cecilie er jo så flott!
Equinox Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jeg fikk bare med meg siste del av programmet, jeg liker både Truls som programleder og søtnosen Cecilie, så jeg skal prøve å få meg meg resten. Konseptet bak programmet er også ganske bra, liker sånne programmer.
Gjest Sitrondrops Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Syntes det var morsomt, fikk lyst til å jogge
Tarjaruby Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2015 Likte det jeg Virket litt mer ekte enn alle andre tilgjorte program. Og Cecilie er jo så flott! Likte programmet veldig godt,de er søte sammen liker både Cecilie og Truls ,hun er kjempe søt og han er så morsom :D gleder meg allerede til neste episode,spesielt morsomt det klippe dær han stopper opp og kaster opp :D
Lulu21 Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Likte programmet veldig godt,de er søte sammen liker både Cecilie og Truls ,hun er kjempe søt og han er så morsom :D gleder meg allerede til neste episode,spesielt morsomt det klippe dær han stopper opp og kaster opp :D Ja, og det at hun er så naturlig og ikke gjør seg til, samt han som er så god og morsom, så ble dette et veldig hyggelig program syns jeg Skal følge med videre!
Tarjaruby Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2015 Så reprisen av søndagens episode i dag,veldig morsomt spesielt da Truls og Cecilie løp ned trappen da han mannen tok fram tarantellen :D LOL!
muffins Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Kjempefint program! Cecilie er jo en mester i å motivere, blid og supersøt. Man blir jo bare glad i henne. Truls er jo bare helt herlig. Litt sur når han sliter som værst, men til og med da er han har han glimt i øyet. Jeg er utrolig imponert hvis de fullfører hele turen over Grønland! Jeg følger med!
smalls Skrevet 24. januar 2015 #11 Skrevet 24. januar 2015 Så reprisen av søndagens episode i dag,veldig morsomt spesielt da Truls og Cecilie løp ned trappen da han mannen tok fram tarantellen :D LOL! Jeg hadde nok å løpt hvis noen tok fram en tarantella. Grøss
Gresshoppa Skrevet 24. januar 2015 #12 Skrevet 24. januar 2015 Veldig fint program! Cecilie er ei superhyggelig dame
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #13 Skrevet 24. januar 2015 Et ganske bra program. Men hvor mange programer er det ? Jeg vet at det er det tredje nå til søndag. Men er det på søndag det siste eller blir det flere etter det ? Anonymous poster hash: d3143...322
Tarjaruby Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2015 Et ganske bra program. Men hvor mange programer er det ? Jeg vet at det er det tredje nå til søndag. Men er det på søndag det siste eller blir det flere etter det ? Anonymous poster hash: d3143...322 Vet ikke hvor mange programmer det skal være,men syns det er rart hvis siste er nå på søndag. De har jo tross alt en lang tur foran seg
melatonin Skrevet 24. januar 2015 #15 Skrevet 24. januar 2015 Vet ikke hvor mange programmer det skal være,men syns det er rart hvis siste er nå på søndag. De har jo tross alt en lang tur foran seg Tror det skal være 4 jeg.. Har vel så langt vært 2? Liker programmet! Jeg som hater ski fikk lyst å krysse grønnland.. men vi får håpe det blir med tanken. 1
Tarjaruby Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #16 Skrevet 24. januar 2015 Tror det skal være 4 jeg.. Har vel så langt vært 2? Liker programmet! Jeg som hater ski fikk lyst å krysse grønnland.. men vi får håpe det blir med tanken. Ja blir tredje programmet i morgen kjipt! Trodde det skulle være flere program de er jo så morsomme sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå