Gå til innhold

Tjukken og lillemor

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I kveld kl 20.00 er det endelig premiere på programmet! Gleder meg masse,tror det blir et veldig morsomt program med 2 flotte folk :biggrin: Truls er jo en skikkelig artigkar :ler: Og Cecilie er jo bare så flott ;) Er det flere som skal benke seg foran tv`en og se på tv2 i kveld? Tror dere det blir et vellykket program? :danse:

Endret av Timmine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

irrlys, mod.

Skrevet

Likte det jeg :) Virket litt mer ekte enn alle andre tilgjorte program. Og Cecilie er jo så flott! :)

Skrevet

Jeg fikk bare med meg siste del av programmet, jeg liker både Truls som programleder og søtnosen Cecilie, så jeg skal prøve å få meg meg resten.

Konseptet bak programmet er også ganske bra, liker sånne programmer.

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Syntes det var morsomt, fikk lyst til å jogge :)

Skrevet

Likte det jeg :) Virket litt mer ekte enn alle andre tilgjorte program. Og Cecilie er jo så flott! :)

Likte programmet veldig godt,de er søte sammen :) liker både Cecilie og Truls ,hun er kjempe søt og han er så morsom :D gleder meg allerede til neste episode,spesielt morsomt det klippe dær han stopper opp og kaster opp :D

Skrevet

Likte programmet veldig godt,de er søte sammen :) liker både Cecilie og Truls ,hun er kjempe søt og han er så morsom :D gleder meg allerede til neste episode,spesielt morsomt det klippe dær han stopper opp og kaster opp :D

Ja, og det at hun er så naturlig og ikke gjør seg til, samt han som er så god og morsom, så ble dette et veldig hyggelig program syns jeg :) Skal følge med videre!

Skrevet

Morsomt program! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Så reprisen av søndagens episode i dag,veldig morsomt :) spesielt da Truls og Cecilie løp ned trappen da han mannen tok fram tarantellen :D LOL!

Skrevet

Kjempefint program! :)

Cecilie er jo en mester i å motivere, blid og supersøt. Man blir jo bare glad i henne. :klemmer:

Truls er jo bare helt herlig. Litt sur når han sliter som værst, men til og med da er han har han glimt i øyet. :klem:

Jeg er utrolig imponert hvis de fullfører hele turen over Grønland! :tommelopp:

Jeg følger med! :popcorn:

Skrevet

Så reprisen av søndagens episode i dag,veldig morsomt :) spesielt da Truls og Cecilie løp ned trappen da han mannen tok fram tarantellen :D LOL!

Jeg hadde nok å løpt hvis noen tok fram en tarantella. :fnise: Grøss :haar:

Skrevet

Veldig fint program! Cecilie er ei superhyggelig dame :)

Skrevet

Et ganske bra program.

Men hvor mange programer er det ?

Jeg vet at det er det tredje nå til søndag. Men er det på søndag det siste eller blir det flere etter det ?

Anonymous poster hash: d3143...322
Skrevet

Et ganske bra program. Men hvor mange programer er det ? Jeg vet at det er det tredje nå til søndag. Men er det på søndag det siste eller blir det flere etter det ? Anonymous poster hash: d3143...322

Vet ikke hvor mange programmer det skal være,men syns det er rart hvis siste er nå på søndag. De har jo tross alt en lang tur foran seg :)

Skrevet

Vet ikke hvor mange programmer det skal være,men syns det er rart hvis siste er nå på søndag. De har jo tross alt en lang tur foran seg :)

Tror det skal være 4 jeg.. :klo: Har vel så langt vært 2?

Liker programmet! Jeg som hater ski fikk lyst å krysse grønnland.. men vi får håpe det blir med tanken.

• Liker 1
Skrevet

Tror det skal være 4 jeg.. :klo: Har vel så langt vært 2?

Liker programmet! Jeg som hater ski fikk lyst å krysse grønnland.. men vi får håpe det blir med tanken.

Ja blir tredje programmet i morgen :) kjipt! Trodde det skulle være flere program :( de er jo så morsomme sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...