Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Min gutt er 7 år,og har ikke mistet en eneste tann. Er dette naturlig? de fleste av kameratene hans har mistet tenner,så han venter,å venter på at det skal skje han også.Jeg prøver å si at jo senere du mister dem jo sterkere er de nye,men det er ikke lett for han å forstå dette,og det skjønner jeg jo.Synes jo så synd på han da,noen som vet noe om dette?
Charmina Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Hei :-) Tror ikke det er helt uvanlig nei!Gutten min er 6 år og 3 mnd og har akkurat fått den første løse tannen sin. Selv var jeg over 7 da jeg begynte å felle mine! Snakk med skoletannlegen om du er bekymret! Lykke til Klem Charmina
Gjest Tex Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Min begynner i andre klasse nå og mistet sin første for noen uker siden.
~Viva~ Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Jeg var fire da jeg mistet min første, og jeg husker søskenbarnet mitt på sju var så misunnelig siden hun fortsatt hadde alle sine. Tror ikke det er uvanlig.
Gjest lilletroll Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Er vel like store forskjeller på når man mister tennene som når de første kommer, og der er jo også forskjellene store. Det meste er nok normalt!
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 sønnen vår er 6,2 år og vi merka i går at han hadde fått en løs tann.
mari Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Det er bra at man får tennene sent. det betyr at man har sterke melke tenner, og sansynligvis vil man få sterke vannlige tenner også. Jeg mistet ikke siste tannen før jeg var tretten, og tror nok ikke jeg mistet første før jeg var hvertfall 7. Tror sønnen din vil være glad til senere i livet!
Gjest Tex Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Nå har min syvåring kommet hjem fra ferie med far, og tannen som var løs når han dro er løs men på plass fremdeles. Men bak har den nye tannen vokst frem, og dæven så langt bak den sitter.... *vurderer å "operere" ut den løse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå