Gå til innhold

Kabel til Marshall Stanmore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk en Marshall Stanmore høyttaler i julegave. Har klart å miste kabelen for å koble til telefon osv så man kan høre musikk. Det er bluetooth på den også, så ingen krise, men vil gjerne kjøpe en ny kabel anyways.

Det beste hadde vært om noen vet av et sted de selger slike i Oslo/Trondheim eller på en norsk nettside, men tar også imot tips om utenlandske nettsteder.

Fant den her: http://www.marshallheadphones.com/accessories/acessories/stanmore-hanwell-cable-black/

Men de er dessverre utsolgt.

Noen som har tips? Takker på forhånd :D

TS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en helt ordinær kabel med 3,5mm jackplugger i hver ende. Du finner dem hos elektroforhandlere hvorsomhelst.

Skrevet

Ser ut som en helt ordinær kabel med 3,5mm jackplugger i hver ende. Du finner dem hos elektroforhandlere hvorsomhelst.

Ja, det vet jeg ;) Men vil ha akkurat den som hører til.

Skrevet (endret)

Ja, det vet jeg ;) Men vil ha akkurat den som hører til.

Så gå på Hifiklubben eller Soundgarden. Det ser ikke ut til å være noe spesielt med den kabelen annet enn at den har ekstra skjerming/strekkavlasting i hver ende. Bruker du bluetooth, slipper du å forholde deg til støyinnstråling og skjerming da lyden blir overført digitalt, og du slipper å kjøpe dyr kabel.

Endret av Lutetium 71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...