Gå til innhold

stusse håret - raskere hårvekst?

Anbefalte innlegg

Gjest Veritaserum
Skrevet

Får jeg lengre hår av å stusse det?
Føler håret mitt har stoppet opp, det nekter liksom å bli lengre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha lest at håret har en slags grense for hvor langt det kan bli? i såfall kan det jo påvirke hvis det har nådd den grensen

Anonymous poster hash: 28877...5f1
Gjest incognita
Skrevet

Tja, på en måte får du jo det.. Når håret ikke lenger vokser i endene fordi det slitte spiser seg oppover gror håret i bunnen uten å bli lenger i lengdene.

Håret mitt vokser mest rett etter jeg har stusset. :)

• Liker 2
Gjest Veritaserum
Skrevet

Skal stusse det i dag. Gruer meg, hater å klippe håret. For alltid så blir det mye kortere enn det jeg vil.
Vil ha langt hår! men det blir jo aldri langt :(

Gjest Veritaserum
Skrevet

Irriterende, noen misforstår "stussing" for "KLIPPING", og nå er 10-15 cm borte!
Bestilt panto eller hva det heter, håper det funker, fort!

• Liker 1
Skrevet

Men da hadde du mest sannsynlig 10-15 cm som var slitt og burde bort or at håret ditt skulle bli friskt å bra. Det er det stussing er. Vil du ikke at det skal bli tatt så mye burde du stusse det oftere

Anonymous poster hash: 3dc4a...6c6
Gjest incognita
Skrevet

Irriterende, noen misforstår "stussing" for "KLIPPING", og nå er 10-15 cm borte!

Bestilt panto eller hva det heter, håper det funker, fort!

Jeg tok nettopp 10 cm selv jeg, og selv om jeg var bitter der og da så angrer jeg ikke nå. Håret ser bare freshere ut når man får klipt av alt som er slitt! Det trengtes sikkert! :)

• Liker 1
Gjest Veritaserum
Skrevet

Håret mitt har blitt utrolig tynt, det var tykt og fint før.
Men ja, det var kanskje slitt, men nå er det kort :(

Må høre om han kan stusse det litt ofte, bruker å klippe det en gang i året. For jeg hater å klippe håret, for da blir det aldri langt.

Får håpe panto funker :D

Skrevet

jeg truer alltid med at de ikke får en krone hvis de tar for mye av håret mitt :fnise: DE skal ikke bestemme hvor mye som skal taes, det er jeg som lever med håret og min beslutning :fnise:

Anonymous poster hash: b6fad...990
Gjest incognita
Skrevet

Håret mitt har blitt utrolig tynt, det var tykt og fint før.

Men ja, det var kanskje slitt, men nå er det kort :(

Må høre om han kan stusse det litt ofte, bruker å klippe det en gang i året. For jeg hater å klippe håret, for da blir det aldri langt.

Får håpe panto funker :D

Hvor kort er det da?

Jeg følte meg skamklipt når jeg gikk ut fra salongen med hår til midt på ryggen, men skjønner jo at det ikke er tilfellet sånn egentlig :fnise:

Forresten burde du ikke forvente noe mirakel av å ta b-vit eller "panto", det er begrenset hva kroppen tar opp. Hårveksten din vil neppe skyte fart av den grunn. Det er viktigere at du er snill mot håret ditt. :)

Gjest Veritaserum
Skrevet

Hvor kort er det da?

Jeg følte meg skamklipt når jeg gikk ut fra salongen med hår til midt på ryggen, men skjønner jo at det ikke er tilfellet sånn egentlig :fnise:

Forresten burde du ikke forvente noe mirakel av å ta b-vit eller "panto", det er begrenset hva kroppen tar opp. Hårveksten din vil neppe skyte fart av den grunn. Det er viktigere at du er snill mot håret ditt. :)

det var til rumpa, nå er det ikke i nærheten en gang. Er vell midt på ryggen.

Skrevet

Kjøp B-vitamin for hest og begynn å ta de nu hvis du ønsker deg litt lengre hår i rekordfart.

Gjest incognita
Skrevet

Kjøp B-vitamin for hest og begynn å ta de nu hvis du ønsker deg litt lengre hår i rekordfart.

B-vitaminer er vannløselige.

Gjest Veritaserum
Skrevet

hvor kjøpes det?

Skrevet

hvor kjøpes det?

I dyreforretninger blandt annet.

Gjest Veritaserum
Skrevet

I dyreforretninger blandt annet.

Må prøve det neste gang, har bestilt panto 3 som blir sendt i morgen.

Håper det funker.

Skrevet

B-vitaminer er vannløselige.

Ja, og ditt poeng er?

• Liker 1
Skrevet

Mitt hår vokste utrolig fort med en gang jeg begynte å klippe håret jevnlig. Mistenker at det er pga jeg da slipper å klippe så mye om gangen? Nå har jeg ikke klippet meg siden August, og håret er så slitt at jeg er vel tilbake der jeg startet når frisøren er ferdig med saksa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...