Bomullstrusa Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Noen som har en god fremgangsmåte? Jeg kom borti innsiden av ovnsdøra, med favorittgenseren på. Sistnevnte har nå fått en stor, svart flekk på armen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Vaske på helt ordinær måte med Milo e.l.? Har aldri hørt at kull/sot skal være så vanskelig å ha med å gjøre. Anonymous poster hash: 257ee...03c
Bomullstrusa Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2015 Vaske på helt ordinær måte med Milo e.l.? Har aldri hørt at kull/sot skal være så vanskelig å ha med å gjøre. Anonymous poster hash: 257ee...03c Ok. Turte ikke å kaste den i vaskemaskina før jeg hadde spurt. Redd for å ødelegge plagget.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jeg mener selvsagt ordinær måte for ull, du må lese vaskeanvisningen så du vet hva plagget tåler. Anonymous poster hash: 257ee...03c 1
Bomullstrusa Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2015 Jeg mener selvsagt ordinær måte for ull, du må lese vaskeanvisningen så du vet hva plagget tåler. Anonymous poster hash: 257ee...03c Selvfølgelig Bruker dog å vaske det meste av ull på ullprogram i maskina, selv om det står håndvask på noe. Har gått bra i alle år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå