Gå til innhold

Hva er prisen for tattoveringer i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå lurer jeg litt på å ta en tatovering oppå skulderen. Ettersom jeg er dame, har jeg ikke så stor skulder, så jeg vil ikke ha en stor og dominerende tatovering.

Jeg vet at det blir vanskelig for dere å si, ettersom dere ikke vet størrelsen på skulderen min eller tatoveringen jeg skal ha. Vurderer å ta tatoveringen hos Leading Light i Bergen.

Men jeg lurer bare på om noen vet hva prisene ligger på sånn generelt her i Norge? :)

Anonymous poster hash: 924f4...f3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1500/2000 og oppover.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

1500/2000 og oppover.

Eg betalte 1200 for min!

Skrevet

Det varierer. Der jeg tok var 1500,- minstepris. Stikk innom de og hør da vel :) Ville også sjekket med Let's buzz, etter det jeg har hørt er de flinkere der

• Liker 1
Skrevet

Det varierer. Der jeg tok var 1500,- minstepris. Stikk innom de og hør da vel :) Ville også sjekket med Let's buzz, etter det jeg har hørt er de flinkere der

Enig med Let's Buzz, har kun positive erfaringer derfra :) Der betaler du et depositum når du bestiller time (500 er det miste, for tatoveringer som tar opp til 2 timer), så trekkes depositumet fra totalprisen når du betaler.

Kan også fortelle at Leading Light visstnok reklamerer med tatoveringer som de ikke har tatt, kjæresten min har fått høre at folk har sett hans tatoveringer, som er tatt på Let's Buzz, i vinduet på Leading Light.

Anonymous poster hash: b3a03...aa2

Skrevet

Eg betalte 1200 for min!

Men det er jo bare en strek,hehe.

Skrevet

Enig med Let's Buzz, har kun positive erfaringer derfra :) Der betaler du et depositum når du bestiller time (500 er det miste, for tatoveringer som tar opp til 2 timer), så trekkes depositumet fra totalprisen når du betaler.

Kan også fortelle at Leading Light visstnok reklamerer med tatoveringer som de ikke har tatt, kjæresten min har fått høre at folk har sett hans tatoveringer, som er tatt på Let's Buzz, i vinduet på Leading Light.

Anonymous poster hash: b3a03...aa2

Det er jo totalt uprofesjonelt.

Skrevet

Har også vært på Let's Buzz i Bergen; god erfaring med både de ansatte og resultatet. Tatovører pleier såvidt jeg har forstått å ta betalt for tiden det tar å tatovere, så kompleksitet er også en faktor - ikke bare størrelse.

Skrevet

Ville heller gått på Let's Buzz, bedre priser og hyggeligere + flinkere folk.

Skrevet

Minste prisen ligger på 1000-1500 kr i studio. At du ikke kan få tatovering mindre enn 1000 kr. Så kommer det an på hvor stor den skal være og om du skal ha farger. Men det er dyrt. Jeg har noe skrift på skuldra og 3500 skulle han ha for det. Tatoveringen var ikke spesielt stor hellet.

Anonymous poster hash: e5cef...4c8

Skrevet

Jeg ville forresten ha en blomst ved siden av, men da ville han ha 6000. Så jeg takket nei. Kun skrift.

Anonymous poster hash: e5cef...4c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...