Angel Skrevet 2. mars 2002 #1 Skrevet 2. mars 2002 Heisann alle dere som forsøker å bli gravide.. Jeg kom over en bok om samleiestillinger som er nyttige hvis en prøver å bli med barn...tenkte jeg kunne dele dem med dere...dere har nok sikkert prøvd det meste antar jeg, men her kommer iallefall det som stod i boken(boka heter kjærlighetens fønster, av doktor Lasse Hessel): *misjonærstillingen er bra med rompa godt hevet. men dette er ikke den beste måten ifølge dr. Hessel... *kvinnen ligger på rygg med bena over mannens skuldre, eller så høyt som en klarer da: kjempebra ifølge dr.Hessel pluss at den stimulerer klitoris (orgasme)... *mannen ligger bak kvinnen. Begge ligger på siden, litt krøket sammen. *mannen "tar" kvinnen bak ifra. Slik kommer penis nærme livmorhalsen. *mannen "tar" kvinnen bak ifra, mens kvinnen står framoverbøyd og holder seg til F.eks sengekanten, stol.... Jaja, jeg sier bare lykke til jeg!!:-) klem fra 12
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #2 Skrevet 4. mars 2002 Hei, og takk for tipset Angel! Får vel lokke mannen min til sengs ikveld da, og prøve disse metodene...
pia Skrevet 4. mars 2002 #3 Skrevet 4. mars 2002 Hmmmmmmmmmmmmmm, ja greit me litt tips. Lykke til med sengekos i natt jenter he,he,he
Gjest petra Skrevet 7. mars 2002 #4 Skrevet 7. mars 2002 Jeg ble gravid "bakfra" og har også hørt at det er lettere å få jenter den stillingen. Go for it!!! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå