Angel Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 Heisann alle dere som forsøker å bli gravide.. Jeg kom over en bok om samleiestillinger som er nyttige hvis en prøver å bli med barn...tenkte jeg kunne dele dem med dere...dere har nok sikkert prøvd det meste antar jeg, men her kommer iallefall det som stod i boken(boka heter kjærlighetens fønster, av doktor Lasse Hessel): *misjonærstillingen er bra med rompa godt hevet. men dette er ikke den beste måten ifølge dr. Hessel... *kvinnen ligger på rygg med bena over mannens skuldre, eller så høyt som en klarer da: kjempebra ifølge dr.Hessel pluss at den stimulerer klitoris (orgasme)... *mannen ligger bak kvinnen. Begge ligger på siden, litt krøket sammen. *mannen "tar" kvinnen bak ifra. Slik kommer penis nærme livmorhalsen. *mannen "tar" kvinnen bak ifra, mens kvinnen står framoverbøyd og holder seg til F.eks sengekanten, stol.... Jaja, jeg sier bare lykke til jeg!!:-) klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei, og takk for tipset Angel! Får vel lokke mannen min til sengs ikveld da, og prøve disse metodene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Hmmmmmmmmmmmmmm, ja greit me litt tips. Lykke til med sengekos i natt jenter he,he,he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petra Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg ble gravid "bakfra" og har også hørt at det er lettere å få jenter den stillingen. Go for it!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå