Gjest Reza08 Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hver gang vi møtes er inne i sin fjerde sesong, men hvilken sesong synes du har vært best hittil? Personlig synes jeg at sesong 1 og 2 har vært de beste, men det kan godt hende denne sesongen kan bli bra.
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Jeg likte godt sesongen med Vinni. Husker ikke hvilken i rekken det var? Denne er også fin på mange måter 1
Gjest Reza08 Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Jeg likte godt sesongen med Vinni. Husker ikke hvilken i rekken det var? Denne er også fin på mange måter Det var den første sesongen. Er enig med deg at den var god. Synes det var så intim, personlig og koselig stemning over den sesongen. Koste meg da jeg så på. Vinnis versjon av Sommerfuggel i Vinterland var en fantastisk tolkning.
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Det var den første sesongen. Er enig med deg at den var god. Synes det var så intim, personlig og koselig stemning over den sesongen. Koste meg da jeg så på. Vinnis versjon av Sommerfuggel i Vinterland var en fantastisk tolkning. Tusen takk fordi du forklarte hvilken det var Ja, den var det og den føltes oppriktig på et vis. Sommerfuggel i Vinterland var helt utrolig flott, ja. Han er en talentfull fyr
Gjest Reza08 Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Tusen takk fordi du forklarte hvilken det var Ja, den var det og den føltes oppriktig på et vis. Sommerfuggel i Vinterland var helt utrolig flott, ja. Han er en talentfull fyr Bare hyggelig. Liker Vinni godt, og fikk virkelig opp øynene for han etter den sesongen. Da Jan Eggum fremførte Fake Your Beauty, fikk jeg høre han fra en litt mer rocka side. Var en imponerende fremføring, han fikk vist kraften han har i stemmen sin.
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Bare hyggelig. Liker Vinni godt, og fikk virkelig opp øynene for han etter den sesongen. Da Jan Eggum fremførte Fake Your Beauty, fikk jeg høre han fra en litt mer rocka side. Var en imponerende fremføring, han fikk vist kraften han har i stemmen sin. Det er veldig moro at de våger å gå utenfor komfortsonene sine, ja
skruf Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Jeg likte godt den med Lene Marlin og Ole Paus.. Til nå så liker jeg ikke årets Hver gang vi møtes noe særlig, men var jo bare gang nr 2 i går, så kan ta seg opp enda
Lillemor112 Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Liker denne sesongen ganske godt Men sesong 1 er en klar favoritt så langt
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Den med Lene Marlin. Stortutet med henne da de spilte sangene hennes. Gudameg hvor rørende. Sukk og hylgrin!! Anonymous poster hash: 8fe49...bd4 1
Gjest crazycatlady Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Har ikke sett noen hele sesonger, men Elg sin tolkning av De Lillos sin "Hjernen Er Alene" var fantastisk! Fikk skikkelig hakeslepp, jeg liker ikke Elg og musikken hans en gang. Vinni sin tolkning av "Sommerfuggel i vinterland" var også veldig bra. Synes å huske at Ole Paus sang en Lene Marlin-låt som rørte meg også. Årets sesong har jeg ikke sett på annet enn noen sekunders vræl av Silje Nergaard som tolket Aqua-Lene igår. Lite interessante artister i år syns jeg. Aqua-Lene og Bjarne Brøndbo er for meg mer enn god nok grunn til å bytte kanal fort som faen.
*Emma* Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Har ikke sett så mye men likte den m Marion Ravn. Det var kanskje samme som Lene Marlin? 1
charactouy Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Den første sesongen, definitivt. Det var noe med samspillet mellom 'gamlekara' og Vinni som fanget meg på et vis. Vinnis versjon av Sommerfuggel og God morgen Norge var minneverdige, og Sivertsen og Dolmen gjorde også spennende versjoner av Vinnis låter. Det virket som de hadde en forståelse for hverandre som gjenspeilte seg i låtene. Elgs versjon av hjernen er alene var noe av det sterkeste jeg har hørt, og hans versjon av Rybak var også spesiell. Dagslands versjon av 13 horses var gripende. God sesong det også - til tross for at jeg ikke liker Lillo. Årets sesong har også hatt et par perler - både Jonas Fjelds versjon av E6 og Onkel P sin Vinsjan på kaia var sterke fremførelser. Jeg likte også godt Fjelds versjon av Dr Jones, men ellers synes jeg Lene Nystrøms episode var triste greier musikalsk sett. Jeg er spent på hvem som våger seg på En spennende dag for Josefine når det blir Rypdals tur! 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 Den med Lene Marlin. Stortutet med henne da de spilte sangene hennes. Gudameg hvor rørende. Sukk og hylgrin!! Anonymous poster hash: 8fe49...bd4 Helt enig, synes den sesongen så langt er mange hakk over de andre. Kan legge til at jeg har vært Lene Marlin fan siden hun ga ut første plata, beundrer henne ikke mindre etter "hver gang vi møtes". Hun hadde noen tolkninger som er aldeles nydelige som f.eks da hun sang "kanskje du behøver noen" på norsk. Liker også Ole Paus, Anita Skorgan, Kurt Nilsen, Magnus Grønneberg og Morten Abel. Trodde ikke jeg likte Marion Ravn, men det endret seg helt klart etter å ha sett alle disse programmene. Dama er jo utrolig flink og hennes tolkning av Ole Paus var nydelig. Har sett sangene fra den sesongen igjen, igjen og igjen. Første sesong var også bra, men artistene i forrige runde fenget meg ikke. Noen få bra sanger, men orket ikke å se alle programmene. Årets sesong er så langt ok, men ingen slår Lene Marlin og gjengen. Anonymous poster hash: 1494e...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 Enig med siste taler. Liker konseptet og koser meg med det, men hittil harde første sesongene vært soleklart i særklasse. Anonymous poster hash: 8ef02...168
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Helt enig, synes den sesongen så langt er mange hakk over de andre. Kan legge til at jeg har vært Lene Marlin fan siden hun ga ut første plata, beundrer henne ikke mindre etter "hver gang vi møtes". Hun hadde noen tolkninger som er aldeles nydelige som f.eks da hun sang "kanskje du behøver noen" på norsk. Liker også Ole Paus, Anita Skorgan, Kurt Nilsen, Magnus Grønneberg og Morten Abel. Trodde ikke jeg likte Marion Ravn, men det endret seg helt klart etter å ha sett alle disse programmene. Dama er jo utrolig flink og hennes tolkning av Ole Paus var nydelig. Har sett sangene fra den sesongen igjen, igjen og igjen. Første sesong var også bra, men artistene i forrige runde fenget meg ikke. Noen få bra sanger, men orket ikke å se alle programmene. Årets sesong er så langt ok, men ingen slår Lene Marlin og gjengen. Anonymous poster hash: 1494e...2f8 Helt enig, den sesongen var bare fantastisk .) Anonymous poster hash: 6b99e...732
Gjest Skrevet 16. januar 2015 #16 Skrevet 16. januar 2015 Husker jeg ble veldig overrasket over hvor godt jeg likte programmet i sesong 1. Eneste programmet på mange år jeg har benket meg foran tv'en hver lørdag for å følge med. Jeg var derfor skeptisk når jeg hørte at det skulle komme en ny sesong, for jeg trodde ikke det kunne "leve opp" til første sesongen, men da artistene ble presentert forandret jeg mening. Morten Abel og Kurt Nilsen er to av artistene jeg har mest sansen for, samt at jeg likte mange av de andre som deltok. Sesong 3 så jeg ingenting av. Jeg hadde ikke noe særlig forhold til noen av artistene, og flere av de nærmest mislikte jeg. Har fulgt litt med på årets sesong, men ikke som de to første årene. Helt grei underholdning, men ikke noe jeg må se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå