Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tobakkprisene har gått opp igjen, irriterende. Holder på å trapper ned, for å slutte. Men, orker ikke å betale 100 kr for en pakke sigaretter (!!)
Feilberengte og er nå tom, må gå til 7-eleven og kjøpe meg en pakke røyk. Der er det jo enda dyrere.

Hvilke merker er billigst, og som ikke smaker død og fordervelse.
Paramount? Husker denne var billigst da jeg gikk på ungdomskolen.. men det begynner å bli en god del år siden.

Anonymous poster hash: 10e7b...773
Skrevet

Se på denne som en mulighet til å slutte

Anonymous poster hash: df636...4a5
  • Liker 3
Skrevet

Paramount er fremdeles billigst. Dunhill, West og Blue Master er vel også billigere enn de "vanlige" merkene, hvis jeg ikke husker feil, men det er ikke alle butikker som fører de.

Skrevet

hvor mange røyk er det i en pakke? og hvor lenge holder den pakka?

Anonymous poster hash: e56f0...b74
Skrevet

hvor mange røyk er det i en pakke? og hvor lenge holder den pakka?

Anonymous poster hash: e56f0...b74

Da jeg ikke røyker selv (jobba deltid i matbutikk), så vet jeg ikke hvor lenge den varer, men vil tro det er 18-20 røyk i en Paramountpakke.

Skrevet

Paramount finnes i 20- og 30-pakker.

Skrevet

Du sparer mest på å kjøpe 100's. De er LITT dyrere, men ekstra lange. Så du kan jo kanskje røyke en halv hver gang?

Hvis jeg ikke husker feil er Marlboro såvidt dyrere enn de andre merkene (de vanligste merkene altså, som Prince og Lucky).

Paramount er aller billigst ja. Men det er jo bare dritt. Når du har røyka en hel Paramount har du brukt like lang tid som om du hadde røyka en halv Lucky. Ikke at det har så fryktelig mye å si men.

Anonymous poster hash: 37b97...fc2
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Prisen på røyk er jo helt sinnsyk i Norge! Derfor handler jeg i Sverige... Der har de billige merker til rundt 40 kr pakka, som West, Pall Mall og Level. Jeg foretrekke de som er litt dyrere og sterkere, som Prince, Blue Master og Rød, de koster rundt 50kr pakke, så det er jo halv pris av Norge! Og det er jo bra når jeg røyker ca 30-40 om dagen, for det hadde virkelig svidd i lommeboka med norske priser...

Hvis jeg må kjøpe røyk hjemme i Norge, blir det ofte Rød3 rullings!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj ja det er faen meg alt for dyrt!! Jeg lukker bare øya når jeg betaler lol.

Paramount er jo billig, men seriøst, når du har røyka en hel paramount har du røyka like mye som en halv prince. Er bare luft i den.

Anonymous poster hash: 5d247...b49

Skrevet

Deilig!

post-90722-952109_thumb.jpg

Skrevet

Deilig!

Sterkeste ferdigsigg jeg har funnet i Norge, 10mg tjære og 1,0 mg nikotin!

Til sammenligning, så fikk jeg kjøpt sigaretter når jeg var på ferie i Florida, som hadde 2,3 mg nikotin og 22 mg tjære! Det var ordentlige saker! 👍

Skrevet

Deilig!

Sterkeste ferdigsigg jeg har funnet i Norge, 10mg tjære og 1,0 mg nikotin!

Til sammenligning, så fikk jeg kjøpt sigaretter når jeg var på ferie i Florida, som hadde 2,3 mg nikotin og 22 mg tjære! Det var ordentlige saker! 👍

post-90722-296732_thumb.jpg

post-90722-296751_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Love it! 😃 <3

post-90722-7977_thumb.jpg

Endret av TinaEmilie98
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 426d6...cc2
AnonymBruker
Skrevet

Love it! <3

Motbydelig. 

TS, dette er en fin mulighet for å slutte helt med røykingen. Det er ingenting kult med å røyke i 2015, og dersom du virkelig har viljestyrken så klarer du å slutte. Bruk diverse motivasjonsapper og lignende, og gjerne si ifra til noen nære venner og familie som kan hjelpe deg og være litt med på å sette grenser. Du bør hvertfall ikke begynne med snus for å få bukt på røykingen din.

Lykke til! 

Anonymous poster hash: 5d72c...07a

AnonymBruker
Skrevet

Prisen på røyk er jo helt sinnsyk i Norge! Derfor handler jeg i Sverige... Der har de billige merker til rundt 40 kr pakka, som West, Pall Mall og Level. Jeg foretrekke de som er litt dyrere og sterkere, som Prince, Blue Master og Rød, de koster rundt 50kr pakke, så det er jo halv pris av Norge! Og det er jo bra når jeg røyker ca 30-40 om dagen, for det hadde virkelig svidd i lommeboka med norske priser...

Hvis jeg må kjøpe røyk hjemme i Norge, blir det ofte Rød3 rullings!

30-40 røyk om dagen? Jeg antar at du sover rundt 8 timer hvert døgn. Du er med andre ord våken 16 timer i døgnet. Dersom du røyker 35 røyk per dag tilsvarer dette litt over 2 røyk per time. Du røyker altså rundt 1 røyk hver halvtime i de timene du er våken. Dette er virkelig noe å tenke på.... Jeg ser ikke hvorfor du er stolt av dette og legger ut bilde av deg selv med en røyk i munnen med teksten "Love it! <3". Det er helt uforståelig for meg. Kan du forklare det? Dette er et helt genuint spørsmål fra min side og lurer virkelig på hvordan røykere ser på røyking der dere ser litt bort ifra at dere røyker selv og deres behov. 

Skrevet

30-40 røyk om dagen? Jeg antar at du sover rundt 8 timer hvert døgn. Du er med andre ord våken 16 timer i døgnet. Dersom du røyker 35 røyk per dag tilsvarer dette litt over 2 røyk per time. Du røyker altså rundt 1 røyk hver halvtime i de timene du er våken. Dette er virkelig noe å tenke på.... Jeg ser ikke hvorfor du er stolt av dette og legger ut bilde av deg selv med en røyk i munnen med teksten "Love it! <3". Det er helt uforståelig for meg. Kan du forklare det? Dette er et helt genuint spørsmål fra min side og lurer virkelig på hvordan røykere ser på røyking der dere ser litt bort ifra at dere røyker selv og deres behov.

Tenker ikke på hvor mye eller ofte jeg røyker jeg! Røyker akkurat når jeg vil, og trives med det! Tar første røyken i senga så fort jeg våkner, og siste røyken i senga før jeg sovner! Våkner jeg på natta tar jeg meg en røyk da og! Det er digg med røyk! 2 røyk i timen høres nok ganske riktig ut... Blir litt mindre når jeg er på skolen, og litt mer på kvelden eller når jeg har fri!

Jeg elsker smaken av røyk og jeg er avhengi. Jeg liker å røyke, og skammer meg ikke over det!

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på hvor mye eller ofte jeg røyker jeg! Røyker akkurat når jeg vil, og trives med det! Tar første røyken i senga så fort jeg våkner, og siste røyken i senga før jeg sovner! Våkner jeg på natta tar jeg meg en røyk da og! Det er digg med røyk! 2 røyk i timen høres nok ganske riktig ut... Blir litt mindre når jeg er på skolen, og litt mer på kvelden eller når jeg har fri!

Jeg elsker smaken av røyk og jeg er avhengi. Jeg liker å røyke, og skammer meg ikke over det!

Det burde du. Tydelig tegn på meget lav intelligens.

Anonymous poster hash: 80525...773

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ikke opp til deg å bedømme om jeg skal skamme meg eller ikke! Jeg trives som røyker, og det er mitt valg!

Gjest 82girl
Skrevet

Ærlig talt! Var det der virkelig nødvendig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...