Gå til innhold

Forslag til dater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei skal invitere ei jente i parallellklassen på høyskolen ut på noe. Vi er begge 24 år. Jeg har snakket litt med henne på fest, men vil gjerne ta henne med ut på noe?

Hvor lenge legger dere opp til at 1.date skal vare og hva snakker dere om og hva er kult å gjøre? Dersom ting funker så tenker jeg å legge opp til 2.date hjemme hos meg eller blir det for tidlig?

Anonymous poster hash: 37f8f...235
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dateforslag: Ta en kaffe, Ta en drink på pub/utested, Kino, Bowling - eller noe annet - bruk fantasien ;)
En date tok meg med på Shuffleboard-match på et utested i Oslo. Det var originalt og morsomt ;)

Date kan vare alt fra 1-4 timer. Kommer an på hvor utadvendte og snakkesalige dere er. Samtaleemner: skole, jobb, favorittfilmer, musikk, interesser, verdier ++ Bruk fantasien ;)

Siden dette er ei du går på skole med og ikke en fremmed fra Internett bør det være greit å invitere henne hjem til deg på date 2 da hun skjønner at du ikke er en seriemorder :)

Anonymous poster hash: ee3dc...889
Skrevet

Synes det er veldig kjekt å gå en tur sammen, kanskje en fjelltur eller i skog og mark? Viser at du er sporty, det er hyggelig, og lett å snakke sammen og bli enda bedre kjent npr dere går sammen og kan også dele hyggelig opplevelse.

Skrevet

Dateforslag: Ta en kaffe, Ta en drink på pub/utested, Kino, Bowling - eller noe annet - bruk fantasien ;)

En date tok meg med på Shuffleboard-match på et utested i Oslo. Det var originalt og morsomt ;)

Date kan vare alt fra 1-4 timer. Kommer an på hvor utadvendte og snakkesalige dere er. Samtaleemner: skole, jobb, favorittfilmer, musikk, interesser, verdier ++ Bruk fantasien ;)

Siden dette er ei du går på skole med og ikke en fremmed fra Internett bør det være greit å invitere henne hjem til deg på date 2 da hun skjønner at du ikke er en seriemorder :)

Anonymous poster hash: ee3dc...889

Nå ble jeg nysgjerrig, første daten med min nåværende kjæreste var også på shuffleboardmatch i Oslo :fnise:Hadde så vidt hørt om det før, men det var veldig gøy.

Anonymous poster hash: 24bce...917

Skrevet

En aktivitet under date kan absolutt være å foretrekke, mindre sjanse for "klein" stillhet på f. eks. cafe da. Bowling, shuffleboard, fallskjermhopping, kanopadling you name it. Da får dere noe å snakke om i form av selve aktiviteten i tillegg til andre samtaleemner. Vil ikke anbefale kino på første date, hvertfall ikke som første aktivitet, man får jo ikke snakket sammen.

Anonymous poster hash: 93fa2...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...