Gå til innhold

møtte en på byen, fant ham senere på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, traff en veldig søt fyr på byen som virket veldig interessert, men jeg var litt tilbakeholden og veldig full, så tenkte ikke på å gi ham nr mitt eller noe før jeg hoppet i taxien (han fulgte meg til taxien).

Visste bare fornavnet, pluss litt om hva han har studert/jobbet med, og har etter litt detektivarbeid sporet han opp på fb. Er rimelig sikker på at jeg har funnet riktig person, selv om man ikke ser ansiktet hans på profilbildet.

Så hva gjør jeg nå? Kan jeg sende en forespørsel? Kan jo ikke si hvordan jeg fant ut hvem det var, eller at jeg syns det var han ut fra bildet (som er tatt på avstand), eller kan jeg det?

Har bare lyst til å finne ut om han kan være noe for meg.

Anonymous poster hash: f74a9...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: f74a9...569
Skrevet

Er vel ikke noe å tape på å ta kontakt :)

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Det kan slå begge veier egentlig, men du har jo ingenting å tape på det uansett :) Liker han deg godt vil han mest sannsynlig bare se på det som søtt, om han ikke er så interessert så kan det oppfattes som stalker-ish. Men jeg ville bare kjørt på jeg altså :)

• Liker 3
Skrevet

Send ham en forespørsel, da vel!

Om du føler for det/er typen til det kan du jo alltids legge ved en melding hvor du forklarer at du angret litt på at du ikke fikk noen kontaktinformasjon på ham da dere møttes og at du dermed lette litt på facebook. Eller så kan du jo dra en hvit løgn om at han dukket opp i venneforslagene, men dersom dere ikke har veldig mange felles venner virker det gjerne litt mistenkelig.

Jeg heier på deg! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...