AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Noen som har lyst å dele oppskrifter ? Nysgjerrig på hva de har å tilby Anonymous poster hash: fddd9...d5b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Dette finner du da på hjemmesidene? Godt levert har ukesmenyer for flere uker fremover ute på sine sider. Anonymous poster hash: c6fab...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Takk . Det visste jeg ikke,trodde ikke de ville legge ut oppskriftene sine Anonymous poster hash: fddd9...d5b
Gjest Keikolina Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Synd de har fisk, derfor gidder jeg ikke å bestille derfra.
Gjest The damned Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Synes det blir for dyrt 695 for tre dager. For den prisen kan jeg kjøpe middag for 7 dager minst. Vi er to, og jeg synes det ser ut som det er lite mat. Endret 12. januar 2015 av The damned
sofie777 Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Synes det blir for dyrt 695 for tre dager. For den prisen kan jeg kjøpe middag for 7 dager minst. Vi er to, og jeg synes det ser ut som det er lite mat. Jeg har hatt duopakken helt alene og da hadde jeg mat til minst 6 dager, noen ganger mer, men det kommer jo an på om du eller han er storspiste selvfølgelig. Kjøpte pakken annenhver uke så jeg hadde tid til å spise opp. 1
Gjest The damned Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har hatt duopakken helt alene og da hadde jeg mat til minst 6 dager, noen ganger mer, men det kommer jo an på om du eller han er storspiste selvfølgelig. Kjøpte pakken annenhver uke så jeg hadde tid til å spise opp. Ja,han er storspist så ser for meg at det hadde blitt for lite. Til kun meg hadde det vært mer enn nok sikkert
79kreps Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Har også inntrykk av at det er litt lite mat i disse pakkene. Vi er to voksne + to barn, og ingenting hadde gledet meg mer enn å få mat og oppskrift levert på døren på denne måten
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Adams matkasse er faktisk ikke særlig dyrt. Det er svært bra kvalitet på maten og ikke slik man normalt finner i butikkene. Jeg er i alle fall veldig fornøyd Og så liker jeg fisk så det er ikke noe problem for meg.
Solknapp Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Vi har hatt duopakken en stund, bestilt de ukene de har hatt oppskrifter vi har hatt lyst på og tid til. Vi opplever at det er mye mat for de 3 dagene (vi er normal-spisere, vil jeg si). Når det har vært gryte/suppe har det holdt i 2 dager (f.eks en med søtpotet, chorizo, bønner osv) Jeg synes absolutt det er verdt prisen - vi sparer i allefall på å ha godt levert de ukene vi velger det. Vil også påpeke at det er svært gode råvarer, så dette må tas i betraktning med prisen. Men det er klart; spiser man f.eks first price og ikke er opptatt av f.eks landkylling, fersk fisk osv blir det dyrt. Vil absolutt anbefale Godt levert. Vi valgte først en prøvepakke og ble veldig positivt overrasket.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Her i huset er det Adams matkasse original 5 dager i uken, jeg er alene og har mat til ca 12 dager av råvarene som kommer. Det er mye mat for meg alene, og selv om det noen ganger ser lite ut, så holder det i massevis. For min del handler det heller ikke om at jeg kunne kjøpt billigere på butikken, men at jeg får gode råvarer, med oppskrifter og inspirasjon i passe pakninger levert på døren. Anonymous poster hash: f511e...128
Bettina82 Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Vi har prøvd begge og er mest fornøyd med godt levert! Synes det er mer enn nok mat
79kreps Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 Dere som synes det er nok mat, er dere alene eller er det hel familie?
Gjest The damned Skrevet 12. januar 2015 #14 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Jeg har hatt lyst til å prøve, men har ikke sånn voldsomt god råd. Spiser ikke first price og er ikke slik at alt må være billig, men prøver å bruke fra 1000-1500 i uka inkludert alt. Da tenker jo jeg at det hadde blitt dyrt. Samboer er veldig aktiv og har en fysisk krevende jobb, så han trenger masse mat. Men mulig det går an å prøve. Ser ut til at det blir adams matkasse da siden godt levert kun tilbyr middag for 3 dager til 2 personer. Endret 12. januar 2015 av The damned
Bettina82 Skrevet 12. januar 2015 #15 Skrevet 12. januar 2015 Dere som synes det er nok mat, er dere alene eller er det hel familie? Vi har 4 barn, men bestiller 2 voksne og 2 barn siden de er nokså små ennå.
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #16 Skrevet 12. januar 2015 Dere som synes det er nok mat, er dere alene eller er det hel familie? Du kan kjøpe en kasse til 2 pers og en til 4 pers tror jeg. Men den til 4 pers er jo ment for to voksne og to barn tror jeg. Vi fikk en kasse til 4 pers og vi brukte bare halvparten noe som var mer enn nok.
sofie777 Skrevet 12. januar 2015 #17 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har hatt lyst til å prøve, men har ikke sånn voldsomt god råd. Spiser ikke first price og er ikke slik at alt må være billig, men prøver å bruke fra 1000-1500 i uka inkludert alt. Da tenker jo jeg at det hadde blitt dyrt. Samboer er veldig aktiv og har en fysisk krevende jobb, så han trenger masse mat. Men mulig det går an å prøve. Ser ut til at det blir adams matkasse da siden godt levert kun tilbyr middag for 3 dager til 2 personer. I følge denne siden har de også pakker til familier enten med 1-2 barn eller 3-4 barn.
Gjest Gemini7 Skrevet 1. mars 2015 #18 Skrevet 1. mars 2015 Vi har prøvd begge og er mest fornøyd med godt levert! Synes det er mer enn nok mat Bra å høre- hva var dere mer fornøyd med fra Godt levert?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #19 Skrevet 1. mars 2015 Synes også det er dyrt! Vi bruker 800 for all mat/husholdning på en uke. 2 personer.Anonymous poster hash: 7e321...97c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #20 Skrevet 1. mars 2015 Jeg skjønner ikke at noen kan mene at det er lite mat. Vi er to voksne som har duo-pakken fra godt levert og det er alltid mat til overs som en av oss tar med til lunsj dagen etter. Hvis det er for lite mat så spiser dere for mye! Anonymous poster hash: f16d2...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå