Charmina Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Hei :-) Kjøpte meg Diors selvbruningskrem til fjes og til kropp - og disse kan jeg anbefale på det varmeste!De er både drøye og gir en utrolig fin farge som varer i flere dager Lett å smøre på og jeg har iallefall ikke fått noen skjolder! Kjøpte de med naturlig glød! Klems Charmina
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 hvor mye kostet den og hvor kjøpte du den? den hørtes veldig fin du?
Gjest Cuddly Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Vel, jeg har motsatt erfaring: Lite farge og borte etter ca 2 vask...
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 hilken anbefaler du da my?? trenger og finne meg en bra selvbruner;)
Gjest Cuddly Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 hilken anbefaler du da my?? trenger og finne meg en bra selvbruner;) Vanskelig tema det der! Selvbrunere biter generelt dårlig på meg, men Fake Bake er den beste jeg har prøvd. Gir meg ikke kjempemye farge etter kun en påføring, men sitter lenge.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Hvordan lukter Diors selvbruningskrem og Fake Bake? _Hater_ lukten av selvbruningskrem! Fake it fra BodyShop er den som har minst lukt av de jeg har prøvd hittil. Lancome er også fin, men litt dyr.. Piz buin og Loreals er grusomme. Kjæresten min fikk en liten aha-opplevelse etter at jeg prøvde Bronze gel fra Loreal, han skjønte plutselig hvorfor noen jenter lukter så rart
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Alle selvbrunere lukter slik, i mer eller mindre grad. Lukten kommer fra den kjemiske reaksjonen som skjer i huden når fargen fremkalles. Den beste jeg har prøvd hittil, er St Tropez spray, men jeg er gått grundig lei pga alt griseriet. Satser på litt mer solskinn...
Gjest Cuddly Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Fake Bake lukter ekkelt, mens Dior sin faktisk lukter godt - tro det eller ei! Men det er også det eneste som er bra med den da, etter min mening :-?
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Fake Bake lukter ekkelt' date=' mens Dior sin faktisk lukter godt - tro det eller ei! Men det er også det eneste som er bra med den da, etter min mening :-?[/quote'] Hm..okey. Selvbruning er ikke lett altså! Tror jeg skal prøve Dior etter at FakeIt er tom.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #10 Skrevet 3. august 2004 Angående lukt: Jeg har prøvd en del selvbruningskremer, og Dior er den eneste som ikke gav den sterke lukta! Tror rett og slett den er så sterkt parfymert at den rare lukta ikke slipper til..
Gjest Lilleulv Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 Hadde vært greit med selvbruning hvis det i det minste holdt 1 uke, men å drive sånn 2 ganger i uka blir for mye pes og dyrt... Heretter bruker jeg bare selvbruningskrem til spesielle anledninger!!
Charmina Skrevet 3. august 2004 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2004 Hei igjen :-) Betalte vel en 200 kr pr stk. Synes den lukter deilig jeg.....og at lukten egentlig forsvinner ganske raskt! Har fått mye skryt for fin farge :-) Smører meg inn 1 til 2 ganger i uka og da holder fargen godt! Men jeg har lett for å bli brun sånn i utgangspunktet da! Er gravid og orker ikke å sitte å sole meg i vanlig sol og synes da dette var et godt alternativ!Har prøvd noen andre merker uten at de fungerte noe særlig! Nå har jeg siket brukt av den 6 ganger og det er fremdeles masse igjen - så jeg synes den er drøy jeg Fortsatt god sommer alle sammen! Klem Charmina PS:viktig å vaske hendene godt etterpå ellers blir de lite pene :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 Jeg kan skrive under på at Dior er den beste selvbruneren, og jeg har prøvd utallige! Jeg foretrekker Dior Bronze Natural glow (for ansikt), de har også en shimmering glow men den glitrer så. Får flott farge og lukten er bedre enn alle andre, selv om jeg fortsatt syns den er for sterk -men det må visst vi selvbrunere leve med!
Jotunjenta Skrevet 4. august 2004 #14 Skrevet 4. august 2004 Enig i at Dior sin er bra. Alle andre jeg har prøvd (og det er mange!!) lukter pyton! :o Så det var en lettelse å finne Dior. Fargen sitter ikke så lenge, men i og med at den ikke lukter kan jeg bruke den to ganger i uka og allikevel gå ut. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå