AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Bruker strømper på jobb, og har bestemt for å gjøre noe med innkjøpsrutinene. Opplever altfor ofte at jeg ikke har den typen strømper jeg ønsker når jeg skal ha de. Har derfor planer om å ta en runde i morgen, og kjøpe inn en del par, både med strømpebukser og stayups, slik at skuffen er full. Antar at jeg går på Cubus, hm og Lindex. Hva med dere? Kjøper dere inn mange om gangen? Evt hvor? Anonymous poster hash: 80d4a...e40
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Jeg bruker Wolford-strømpebukser til kjoler og skjørt på jobb. De koster ca 250 kr, men holder i evigheter og tåler vask etter vask (i vaskepose på ullprogram). Der kjøper jeg en og en, og har i et par forskjellige faeger. Til kjoler som krever litt tykkere strømper, bruker jeg ullstrømpebukser, som jeg har et par av. Ikke så kresen der, har slt fra Falke til HM. Til bukser bruker jeg kortere tynne strømper fra HM, de som kommer i fire par per pakke til noe under femtilappen. Det går hull på dem temmelig kjapt, men til den prisen er det greit. Anonymous poster hash: 43984...c7d
Gjest lipgloss Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Selv har jeg et strømpebudget på mellom 500/600 kr mnd,bruker mye strømpebukser fra pierre som holder en vask og så bøsse:) Skal begynne å kjøpe dyrer strømper som holder litt tenker jeg:))
Gjest Tigress Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Eg skjønar ikkje kva folk gjer med strømpebuksene sine som gjer at dei går i stykker heile tida?! Eg har ein tendens til å handle inn litt førebyggjande når det gjeld strømpebukser - eg har alltid litt fleire enn eg treng. Eg har alt frå Cubus sine rimelege til flottare reine nylonstrømper som er i ei litt anna klasse. Har god erfaring med Oroblu, men også HM og Cubus sine held lenge her.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Bruker strømper på jobb, og har bestemt for å gjøre noe med innkjøpsrutinene. Opplever altfor ofte at jeg ikke har den typen strømper jeg ønsker når jeg skal ha de. Har derfor planer om å ta en runde i morgen, og kjøpe inn en del par, både med strømpebukser og stayups, slik at skuffen er full. Antar at jeg går på Cubus, hm og Lindex. Hva med dere? Kjøper dere inn mange om gangen? Evt hvor? Anonymous poster hash: 80d4a...e40 Kjøper en hel forsamling når Coop Obs har 40 % på alt fra La Mote og Pierre Robert. Unødvendig å betale full pris for samme vare av god kvalitet.Anonymous poster hash: f03e5...97c 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Selv har jeg et strømpebudget på mellom 500/600 kr mnd,bruker mye strømpebukser fra pierre som holder en vask og så bøsse:) Skal begynne å kjøpe dyrer strømper som holder litt tenker jeg:)) Det erke mulig? Anonymous poster hash: f03e5...97c 1
tdm900 Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Kjøper mye fra Cubus, og det blir mange de gangene jeg dumper innom og det er, "kjøp 3 betal for 2"
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Jeg kjøper en ny hver uke av merket Pierre Robert. Jeg pleide å kjøpe Oroblu før, men de har sluttet å selge de tykke strømpene. PR er det beste på markedet og jeg er rask med å teste nye merker. Selv om de nye ull serien de har ikke er fullt så bra for det går hull i tærne. Wolford er noe dritt. Har testet ut forskjellige størrelser for å unngå bleie-følelsen i de, da betjeningen mente at jeg har valgt feil størrelse siden de siger alltid ned. Anonymous poster hash: 6a25e...eeb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Jeg kjøper en ny hver uke av merket Pierre Robert. Jeg pleide å kjøpe Oroblu før, men de har sluttet å selge de tykke strømpene. PR er det beste på markedet og jeg er rask med å teste nye merker. Selv om de nye ull serien de har ikke er fullt så bra for det går hull i tærne. Wolford er noe dritt. Har testet ut forskjellige størrelser for å unngå bleie-følelsen i de, da betjeningen mente at jeg har valgt feil størrelse siden de siger alltid ned. Anonymous poster hash: 6a25e...eeb Hvis du må kjøpe en ny i uka, overrasker det meg at du synes det er de beste på markedet. Jeg har mine i ihvertfall et halvår. Anonymous poster hash: 43984...c7d 2
Prorsum Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Er nysgjerrig på å prøve Wolford! De får jo så bra kritikk og vant også en test i TV2 Hjelper Deg. Selv pleier jeg å kjøpe fra Asos, men de strekker dessverre ikke til, mtp. at jeg går med skjørt så ofte.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Jeg kjøper en ny hver uke av merket Pierre Robert. Jeg pleide å kjøpe Oroblu før, men de har sluttet å selge de tykke strømpene. PR er det beste på markedet og jeg er rask med å teste nye merker. Selv om de nye ull serien de har ikke er fullt så bra for det går hull i tærne. Wolford er noe dritt. Har testet ut forskjellige størrelser for å unngå bleie-følelsen i de, da betjeningen mente at jeg har valgt feil størrelse siden de siger alltid ned. Anonymous poster hash: 6a25e...eeb Går det hull på tærne må du stelle og klippe tåneglene dine! Det er ikke strømpeuksene sin feil. Anonymous poster hash: f03e5...97c
Riskrem Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Jeg kjøpte strømpebukser på HM i mange år, de som koster 79,90 eller hva det er. Holdt alltid til to gangers bruk og så ble de stygge. Ble så utrolig lei. Nå kjøper jeg bare Pierre Robert. Er veldig fornøyd. Kjører de i vaskemaskinen på ullprogram (selv om det ikke er ull) og de holder seg i flere måneder. Jeg bruker strømpebukser hele tiden fordi jeg går nesten alltid med skjørt eller kjole på jobb. Fikk lyst til å prøve Wolford siden mange av dere skrøt av det 1
Gjest lipgloss Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Det erke mulig? Anonymous poster hash: f03e5...97c Hva er ikke mulig
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Jeg hamstrer fra Marks & Spencer når jeg er i London, og innimellom kjøper jeg derfra på nett. De er billige, utrolig gode, og holder seg fine i evigheter. De siger heller ikke ned eller ruller seg i livet. Anonymous poster hash: ca52f...ce2
peppermyntete Skrevet 12. januar 2015 #15 Skrevet 12. januar 2015 Jeg kjøper ull fra PR og disse holder ofte i to sesonger for meg! Nylon kjøper jeg på lindex, som regel 40-80 denier, disse holder ca et år hos meg. Nylonstrømper i 20 denier kjøper jeg gjerne fra PR fordi de holder et par vasker som regel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå