Gå til innhold

Trenger sårt et treningsprogram for rumpe/lår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å fokusere på lår og rumpe.

Er ikke kjempegodt trent så jeg ønsker ikke å begynne med apparater iallefall ikke med det første. Tenker å bygge opp litt styrke ved hjelp av egen kroppsvekt, men har også et par kettlebells og slynge tilgjengelig.

Noen som vet hvor jeg kan finne et bra treningsprogram for underkroppen?

Vet jeg bør trene overkroppen også, og det gjør jeg, men akkurat nå er det rumpe og lår som skal få kjørt seg.

Setter pris på hjelp!:)

Anonymous poster hash: 3e697...f4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp:)

Anonymous poster hash: 3e697...f4d

Skrevet

Knebøy, enkelt og greit :) Finn deg et fullkroppsprogram. De starter generelt med knebøy, og som du sier er det viktig å trene resten av kroppen.

Hvis alt du har er et par keltlebells og en slynge vil jeg anbefale deg å finne et trivelig treningssenter. Skal du ha fremgang er det viktig med progressere innenfor øvelsene.

Skrevet

Jilian Michaels killer buns & thighs eller 30 days shred hvis du vil ha noe for hele kroppen.

Skrevet

Glutebridge

Hip thrust

Step ups

Knebøy

Utfall

Anonymous poster hash: 21a01...3c7
Skrevet

Kjørte sirkeltrening med reverse hypers, etbeins hip thrust og glutebrigde med strikk i går og kan nesten ikke sitte i dag. Alt med kroppsvekt og jeg har trent styrke i flere år.

Skrevet

Kjørte sirkeltrening med reverse hypers, etbeins hip thrust og glutebrigde med strikk i går og kan nesten ikke sitte i dag. Alt med kroppsvekt og jeg har trent styrke i flere år.

Hvordan utfører du glute bridge med strikk?

Skrevet

Hvordan utfører du glute bridge med strikk?

Fant det ut nå:

gbstrikk.jpg

Men du løfter fortsatt rumpa opp og ned, men hva gjør du med beina som gjør at strikken får en funksjon?

Skrevet (endret)

Fant det ut nå:

gbstrikk.jpg

Men du løfter fortsatt rumpa opp og ned, men hva gjør du med beina som gjør at strikken får en funksjon?

Jeg presser konstant knærne ut i hele bevegelsen, også når jeg kniper på toppen. Får bedre kontakt med rumpa under hele øvelsen på den måten. Tar den med kroppsvekt om jeg kjører den i sirkel med de andre øvelsene, men den svir godt alikevel.

Ja, jeg hever rumpa opp, også ned igjen som i en "vanlig" glutebrigde.

Endret av Inwe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...