Gjest Badabing Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Jeg brukte i flere år en eyebrow kit fra ModelCo, og var veldig fornøyd med den: https://www.birchbox.com/shop/modelco-designer-brow-kit For en stund siden sluttet de å selge den i Norge, og jeg synes den har blitt tungvint og dyr å få tak i. Har forsøkt øyenbrynssett fra Chanel, Lancome, Benefit og Gosh i etterkant, men ikke vært fornøyd med noen av dem. Har også sluttet å bruke kosmetikk testet på dyr, så jeg lurte på om noen vet om et øyenbrynssett som er bra og ikke testet på dyr? Må inneholde en sånn voks som ModelCo hadde.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 E.L.F. har et øyenbrynskit med farget voks og pulver, de tester heller ikke på dyr. Jeg er usikker på om man kan kjøpe det i butikker i Norge, men det er veldig billig på nettsiden deres Har det selv og er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 1fc54...955
Gjest Badabing Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 E.L.F. har et øyenbrynskit med farget voks og pulver, de tester heller ikke på dyr. Jeg er usikker på om man kan kjøpe det i butikker i Norge, men det er veldig billig på nettsiden deres Har det selv og er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 1fc54...955 Har sett at de har fått E.L.F. på Vita, men jeg har ikke vært særlig fornøyd med de andre tingene jeg har testet, synes sminken deres sitter litt dårlig og ofte striper seg. Men det er jo ikke akkurat dyrt, så da er det kanskje verdt et forsøk. Takk
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Smashbox sin er ok, synes jeg Anonymous poster hash: fe14c...ebd
Gjest Badabing Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Smashbox sin er ok, synes jeg Anonymous poster hash: fe14c...ebd Denne? http://www.smashbox.com/product/6026/17807/Eyes/Brows/BROW-TECH-TRIO/index.tmpl Den så interessant ut, hvor er det enklest å kjøpe den? Ser det er litt ulike farger og da er det alltid litt vanskelig å velge uten å ha testet i virkeligheten. Jeg har typisk skandinavisk utseende med kalde farger.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Makeup Mekka. Anonymous poster hash: 0b73b...df5 1
FruRaeder Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Har du prøvd produkter fra Anastasia Beverly Hills? 1
Gjest Badabing Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Har du prøvd produkter fra Anastasia Beverly Hills? Nei, men søsteren min testet den (vi har hatt samme favoritt i ModelCo), og hun mente at den ikke var like bra. Jeg så på den sist jeg var innom Sephora og den ser jo ganske lik ut, og nå har de vel begynt å selge den i Norge også. Har ikke sjekket ut MakeupMekka heller. Mange jeg ikke har visst om, for hos vanlig parfymeri har de jo lite av sånne kits. Ble nesten litt mange valgmuligheter nå
queensnella Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 (endret) GOSH sitt eyebrow kit er kjeeempebra! Har sverget til det i 3-4 år. Fåes kjøpt hos Vita helt ok pris. Endret 11. januar 2015 av queensnella
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Enn om du kjøper en av de her som skal aktiveres med vann?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 GOSH sitt eyebrow kit er kjeeempebra! Har sverget til det i 3-4 år. Fåes kjøpt hos Vita helt ok pris. Det glemte jeg av. Pinlig av meg.
Gjest Badabing Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Har som nevnt i hovedinnlegget forsøkt GOSH
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Sjekk ut Anastasia Beverly Hills, en av de beste på markedet, imo. Anonymous poster hash: 74b79...cb7 1
Gjest Badabing Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Sjekk ut Anastasia Beverly Hills, en av de beste på markedet, imo. Anonymous poster hash: 74b79...cb7 Ser at den er cruelty free også. Det blir nok den. Takk for hjelpen, alle.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. januar 2015 #15 Skrevet 11. januar 2015 Youngblood har et kit som kommer i mange forskjellige farger, var i hvert fall veldig fornøyd da jeg hadde det
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2015 #16 Skrevet 11. januar 2015 Jeg sverger til Benefit sitt Brow zings kit. - så langt jeg har identifisert så har ikke Benefit noen forhandlere i Norge (ennå) Følgende er Benfit Cosmetic sitt statement mht. testing på dyr: Does Benefit Cosmetics test on animals? We do not test our products on animals nor do we permit others to do so except where it is required by law. We are deeply committed to the elimination of animal testing and we are playing a leading role in developing alternative methods through our support of the “Fund for Alternatives to Animal Testing” in the United States and the Opal Program in France. Additionally, we are one of only a few companies to have invested in creating our own internal department to test raw materials and ingredients to further ensure the quality of our products and the satisfaction of our customers, which is our foremost priority. We are hopeful that alternative testing methods will be adopted worldwide and we will see an end to animal testing.
Vinduskarmen Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 Jeg er storfornøyd med mitt fra body shop
Sitronmelis Skrevet 11. januar 2015 #18 Skrevet 11. januar 2015 Denne? http://www.smashbox.com/product/6026/17807/Eyes/Brows/BROW-TECH-TRIO/index.tmpl Den så interessant ut, hvor er det enklest å kjøpe den? Ser det er litt ulike farger og da er det alltid litt vanskelig å velge uten å ha testet i virkeligheten. Jeg har typisk skandinavisk utseende med kalde farger. Denne har jeg også! Likte den ikke i begynnelsen for da var jeg helt forelska i ELF sin, men når jeg ikke fikk pakken jeg hadde bestilt fra eyeslipsface.co.uk med flere eyebrow kit i, så begynte jeg å bruke smashbox sin igjen, og nå elsker jeg den! Kjøper min på kicks
Gjest Badabing Skrevet 10. februar 2015 #19 Skrevet 10. februar 2015 Prøvde ELF, men den ble helt feil i fargen og for mørk selv om det var en lys farge. Synes også den var vanskelig å påføre så det ble likt på begge bryn. Har bestilt Makeup Mekka sin som jeg skal prøve nå.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #20 Skrevet 10. februar 2015 Jeg er også veldig fornøyd med Body Shop sin. Anonymous poster hash: d82a7...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå