AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hei. Kort fortalt så var jeg på vors igår hos en kompis som bor i bofellesskap. Klokka 9 kom han ene hjem fra jobb og det var på forhånd "planlagt" fra de jeg drakk med at vi to skulle ende opp med hverandre siden jeg nettop har blitt dumpa. Jeg var kjempedritings innen han kom og husker ikke noe fra kvelden, men vi hadde sex ett par ganger. Tror muligens han var edru. Våkna på en madrass på gulvet idagtidlig inne på hans rom. Vi prata litt på morgenen, jeg unnskyldte meg for oppførselen min og ga han en klem før jeg dro. Problemet mitt er at jeg tror jeg faktisk er keen på denne gutten, men hvordan går jeg frem nå? Han er utrolig snill, men veldig sjenert og har hørt en del om han fra kompisen min. Vi prata litt på Facebook istad også😊 Han er ikke noe typisk player og ifølge kompisen min så hadde han ikke hatt sex på over ett år. Hva skal jeg gjøre??Anonymous poster hash: 73421...7ad
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Du tar kontakt med han Anonymous poster hash: 50a2a...e46 1
Gjest brutal_mann Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Du sender en melding. Hei! Var gøy å dele den natta med deg Lyst å gå en tur/ta en tur på cafe/kino/renne på akebrett/kline til uka? 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Du kan ta kontakt, men vent nå gjerne noen dager, og la inntrykket få sige inn litt. Anonymous poster hash: d2285...93f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Bare jeg som stusser over at du har blitt forelsket etter å ha møtt han (og hatt sex) bare EN gang?? Anonymous poster hash: 151b9...eb0 10
Gjest Kariannne Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Tviler på han ønsker noe forhold med en som lå med han første gang hun møtte han. Gutter tenker at sånne jenter er billige og vil ikke ha et kjæreste forhold til en. Men ingen regel uten unntak. Vent noen dager hvertfall og send en melding og spør om Jan vil bli med på cafe, kino eller noe
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Du var dritings og husker ingenting, han var edru, og så hadde dere sex? Dagens unge jenter... Du høres ut som bra kjærestemateriale. Anonymous poster hash: dea65...182 2
-Fiona- Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Bare jeg som stusser over at du har blitt forelsket etter å ha møtt han (og hatt sex) bare EN gang?? Anonymous poster hash: 151b9...eb0 .... I så beruset tilstand at hun enkli ikke husker noe? Nei. 3
Gjest brutal_mann Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Bare jeg som stusser over at du har blitt forelsket etter å ha møtt han (og hatt sex) bare EN gang??Anonymous poster hash: 151b9...eb0 Håper det er bare deg i alle fall.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Tviler på han ønsker noe forhold med en som lå med han første gang hun møtte han. Gutter tenker at sånne jenter er billige og vil ikke ha et kjæreste forhold til en. Men ingen regel uten unntak. Vent noen dager hvertfall og send en melding og spør om Jan vil bli med på cafe, kino eller noe Tull. Noen gjør, de fleste legger ikke vekt på dette. 4
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Du er ikke forelsket i en du har 'hooka' med etter en natt du knapt husker, men interessert er du nok. Ellers ønsker jeg deg lykke til. 1
peppermyntete Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Tviler på han ønsker noe forhold med en som lå med han første gang hun møtte han. Gutter tenker at sånne jenter er billige og vil ikke ha et kjæreste forhold til en. Men ingen regel uten unntak. Vent noen dager hvertfall og send en melding og spør om Jan vil bli med på cafe, kino eller noe Jeg lå med kjæresten min den dagen jeg møtte ham og vi har vært sammen i snart et år! Samme gjelder flere av mine venner/bekjente! Slett ikke alle gutter er med på denne slutshamingen du er inne på her. 2
Jorah Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Tviler på han ønsker noe forhold med en som lå med han første gang hun møtte han. Gutter tenker at sånne jenter er billige og vil ikke ha et kjæreste forhold til en. Men ingen regel uten unntak. Vent noen dager hvertfall og send en melding og spør om Jan vil bli med på cafe, kino eller noe Dette er jeg ikke enig i Dere jenter misforstår dette. Hvis han likte deg godt nok, så vil han treffe deg igjen uansett om dere hadde sex første gang. Endret 11. januar 2015 av Jorah 1
-Fiona- Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Dette er jeg ikke enig i Dere jenter misforstår dette. Hvis han likte deg godt nok, så vil han treffe deg igjen uansett om dere hadde sex første gang. Mm, dette er bare en konklusjon jenter som har blitt dumpet og såret har skapt. Samme gjengen har laget "han er tydeligvis ikke klar for noe forhold" For det å skulle finne seg i at han enkelt og greit ikke er interessert er himla vanskelig for enkelte.
Gjest Kariannne Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Tull. Noen gjør, de fleste legger ikke vekt på dette. Derfor jeg skrev "ingen regel uten unntak"
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 Derfor jeg skrev "ingen regel uten unntak" Ganske mange unntak for denne regelen din etterhvert. Har en kamerat som nettopp ble sammen med en ONS. Synes det er rart at du dømmer kvinner etter den dobbeltstandarden dere ofte urettferdig blir dømt for. Det burde vel være opplagt at han som lå med henne første gangen han møtte henne er like 'billig'?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #17 Skrevet 15. januar 2015 hva hooka du an med a?. Kjeppen din? Anonymous poster hash: faf1d...e2a
Maleficenta Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Bare jeg som stusser over at du har blitt forelsket etter å ha møtt han (og hatt sex) bare EN gang?? Anonymous poster hash: 151b9...eb0 Det kan fort skje 1
Maleficenta Skrevet 15. januar 2015 #19 Skrevet 15. januar 2015 Mm, dette er bare en konklusjon jenter som har blitt dumpet og såret har skapt. Samme gjengen har laget "han er tydeligvis ikke klar for noe forhold" For det å skulle finne seg i at han enkelt og greit ikke er interessert er himla vanskelig for enkelte. Klart det er vanskelig når slike menn aldri sier det
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #20 Skrevet 16. januar 2015 Tviler på han ønsker noe forhold med en som lå med han første gang hun møtte han. Gutter tenker at sånne jenter er billige og vil ikke ha et kjæreste forhold til en. Men ingen regel uten unntak. Vent noen dager hvertfall og send en melding og spør om Jan vil bli med på cafe, kino eller noe De MODNE guttene jeg har datet, tenker at det finnes noe som heter likestilling i denne verden. De er like "løse" som oss jenter hvis det blir sex ved første treff. Anonymous poster hash: 6bbb1...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå