AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Var med en fyr igår og vi hadde sex. I dag var han sånn skikkelig sløv og likegyldig. Jeg tenker at det kan være greit å kose litt, kanskje ta en runde til osv. Hva er vanlig? Har hatt sex med ham før og da var det likt. Endte med at jeg lå å ventet på at han skulle våkne skikkelig og ba han kjøre meg hjem. Så, hvordan oppfører du deg etter sex med en du ikke er i forhold med. Er du keen på kos og kyss eller hører de aktivitetene til kvelden før? Kjør debatt ! Anonymous poster hash: 982b8...495
Gatsby Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Var med en fyr igår og vi hadde sex. I dag var han sånn skikkelig sløv og likegyldig. Jeg tenker at det kan være greit å kose litt, kanskje ta en runde til osv. Hva er vanlig? Har hatt sex med ham før og da var det likt. Endte med at jeg lå å ventet på at han skulle våkne skikkelig og ba han kjøre meg hjem. Så, hvordan oppfører du deg etter sex med en du ikke er i forhold med. Er du keen på kos og kyss eller hører de aktivitetene til kvelden før? Kjør debatt ! Anonymous poster hash: 982b8...495 Kommer an på dama. Om dama er brukbar eller ganske bra så tar vi lett en runde til masse klining og kos. Om hun ikke var så bra så blir det ikke det. Selv tar jeg bare med meg damer jeg liker godt så da blir det alltid en runde to osv.
Okapi Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Jeg hater morgener, men treffes gjerne igjen. 1
OppNedPåAlt Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Hvis kvelden før var bra så forventer jeg en runde til på morgenen. Morgensex er digg. Hvis det ikke var bra prøver jeg å komme meg vekk fortest mulig. Siden du har ligget med han før, og det var akkurat samme opplegg, så kan det jo være at han ikke er noe fan av kos på morgenen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Var med en fyr igår og vi hadde sex. I dag var han sånn skikkelig sløv og likegyldig. Jeg tenker at det kan være greit å kose litt, kanskje ta en runde til osv. Hva er vanlig? Har hatt sex med ham før og da var det likt. Endte med at jeg lå å ventet på at han skulle våkne skikkelig og ba han kjøre meg hjem. Så, hvordan oppfører du deg etter sex med en du ikke er i forhold med. Er du keen på kos og kyss eller hører de aktivitetene til kvelden før? Kjør debatt ! Anonymous poster hash: 982b8...495 Hvorfor spør du han ikke bare om dere skal gjøre det igjen i stedenfor å spørre her? Svarene kan man jo forutsi, noen gjør det engang til, andre kan ikke komme seg fort nok ut døra. Det forandrer ikke situasjonen din. Anonymous poster hash: b8753...1b2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Kommer an på dama. Om dama er brukbar eller ganske bra så tar vi lett en runde til masse klining og kos. Om hun ikke var så bra så blir det ikke det. Selv tar jeg bare med meg damer jeg liker godt så da blir det alltid en runde to osv. dette Anonymous poster hash: 01c5a...4cf
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Personlig hater jeg morgensex. Klarer nesten aldri å komme av det, så det er mer frustrerende enn digg. Anonymous poster hash: ac53c...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Morgensex..ugh! Etter en laaang natt på byen, drar hjem med noen og har sex, våkner opp i trusa fra i dagen før. Føler meg så skitten på morgenen. Eneste jeg vil dagen derpå er å ta en dusj! Uansett hvor kjekk gutten jeg har vært med, så blir det så og si aldri morgensex.. med mindre jeg får muligheten til å dusje først (og han og!). Men hører fra venninner at maaange har morgensex med ons. I don't get it. I wanna smell good for my man, haha! Anonymous poster hash: dfe95...e04 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Morgensex..ugh! Etter en laaang natt på byen, drar hjem med noen og har sex, våkner opp i trusa fra i dagen før. Føler meg så skitten på morgenen. Eneste jeg vil dagen derpå er å ta en dusj! Uansett hvor kjekk gutten jeg har vært med, så blir det så og si aldri morgensex.. med mindre jeg får muligheten til å dusje først (og han og!). Men hører fra venninner at maaange har morgensex med ons. I don't get it. I wanna smell good for my man, haha!Anonymous poster hash: dfe95...e04 Veldig enig! Har endt opp med morgensex er par ganger jeg også, men den ene gangen var det SKIKKELIG digg å komme hjem å dusje, ettersom vi hadde hatt sex i skogen etter en konsert, deretter gått på do på en bensinstasjon, kjørt en runde til i bilen hans, og en runde til morgenen etter.. Geez.. Da følte jeg meg temmelig skitten, i dobbel betydning..Anonymous poster hash: 392f0...f9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå