Gå til innhold

billig bursdagsgave/opplevelse til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nye kjæreste fyller år om en måned. Ikke et rundt tall. Jeg har lyst å finne noe fint å gi han, eventuelt en liten opplevelse. Men vi er begge studenter og ikke råd til så mye... Hadde lyst å gi han en treretters middag på en restaurant i byen, men det koster fort 1000 kr med drikke. Jeg er ikke flink til å lage mat selv. Vet ikke om noe han ønsker seg heller...

Noen tips? Holder til i Stavanger.

Anonymous poster hash: 2abff...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Top Gear billetter (skal ha show i stavanger i mars) :)

Skrevet

Hvilke budsjett tenker du? Mitt forslag er billetter til Hans Morten Hansen på stavangeren. Billettene koster rundt 400 og de har nylig satt opp flere forestillinger så jeg tror det skal være mulig å få tak i ok billetter :) Hvis det er noe som kan være av interesse da ;)

Anonymous poster hash: 48f50...5ae

Skrevet

Min nye kjæreste fyller år om en måned. Ikke et rundt tall. Jeg har lyst å finne noe fint å gi han, eventuelt en liten opplevelse. Men vi er begge studenter og ikke råd til så mye... Hadde lyst å gi han en treretters middag på en restaurant i byen, men det koster fort 1000 kr med drikke. Jeg er ikke flink til å lage mat selv. Vet ikke om noe han ønsker seg heller...

Noen tips? Holder til i Stavanger.

Anonymous poster hash: 2abff...1ab

Hva med et strikkhopp i Trolljuvet? Om dere har bil er det en fin liten kjøretur, samt at selve hoppet koster omkring 400 eller noe. Da må du nok vente litt med å gjøre det da, det er vel litt utenom sesong nå, men så kan du jo lage en god middag hjemme nå som han har bursdag :)

Anonymous poster hash: f8e67...228

Skrevet

Hva med et strikkhopp i Trolljuvet? Om dere har bil er det en fin liten kjøretur, samt at selve hoppet koster omkring 400 eller noe. Da må du nok vente litt med å gjøre det da, det er vel litt utenom sesong nå, men så kan du jo lage en god middag hjemme nå som han har bursdag :)

Sorry, må rette meg selv: strikkhoppet koster 800, mens zipline koster 290 ved forhåndskjøp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...