Alice1982 Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Heisann! Jeg har så lyst å farve håret, men sliter litt med å finne ut farger som jeg kler. Kan noen hjelpe meg? , (uten at jeg må vise bilde?) Jeg mener selv jeg har en (litt) varm hudtone, blir fort brun, skjeldent solbrent, og litt gulig i huden. Men jeg har blå øyne med littegranne gulskjær, og liker absolutt sølvsmykker bedre enn gull! Blodårene mine på underarmene er på den ende armen litt blålig, men er på den andre litt grønnlig(!!) Opprinnelig har jeg vel kommunfarget hår, og jeg har lyse øyenbryn og øyenvipper. Selv mener jeg at jeg kler duse farger som lyseblå, beige, grå, og hvit best når det kommer til klær. Veldig få knallfarger, de virker ofte for "harde" mot meg.. Så idag har jeg brunt..en varm tone i håret.. Litt blass kanskje og føler jeg må bruke en del sminke for å "balansere" ut hårfargen..(bl.a med øyenbrynssminke og maskara). Så er det noen som har noen tips? Linker? Bilder? Jeg synes Jennifer Aniston har veldig fint "spill" i håret, men vet lite om farger, om jeg vil passe dette, og er redd for å hå på en smell hos frisøren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå