Gå til innhold

Møbler og interiør fra ELLOS. Erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har du noen møbler eller andre interiørting fra ELLOS? Jeg synes det virker så merkelig billig der - samtidig som de har alle de "hotte"tingene. Er ELLOS juks og fanteri - eller? Erfaring?

:-)

Anonymous poster hash: f1bb0...a1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk målene nøye på det du skal bestille, en del ting er veldig små / ser større ut på bildene

Ellers har det jeg har sett fra Ellos sett litt billig ut - ala ting fra Jysk osv.

Ellos selger zara home da, det er ok kvalitet men stort sett småvarer / nips

Anonymous poster hash: a4f0e...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på ting derfra en periode, men jeg tror jeg konkluderte med at frakten veide opp for billige møbler (?). det er noen år siden nå altså, men sjekk fraktkostnaden.

Anonymous poster hash: 6a5c0...232
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ellos.no/ellos-home/lenestol/422367?selArt=662318- her er godt eksempel på det jeg mente (jeg er ab over).

En vanlig lenestol med en fraktvekt på 133 kg(!!!), frakten kommer da på mellom 1250 - 1895 kr. Itillegg er det vanlig frakt på 49 kr som tilkommer. Så du kan altså doble prisen på stolen da, nekter å tro at en stol fra ellos er verdt 3000 kr.

Men så er det mulig jeg er gjerrig.

Anonymous poster hash: 6a5c0...232
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Jeg kjøpte en stor skohylle derfra en gang, den kom i mange deler, og delene passet ikke i hverandre da jeg skulle sette den sammen. Gikk i søpla! Har ikke "turt" å bestille noe derfra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to hyller og et bord derfra. Den første hyllen og bordet ble kjøpt i den tro at det var litt som Jysk, "forbruksmøbler" av dårlig kvalitet. Det fikk jeg ta i meg igjen, for begge deler er solide og har holdt i over ti år uten synlig slitasje. Den siste hyllen kjøpte jeg for to år siden, og den er også mye mer solid og stabil enn prisen skulle tilsi, selv iberegnet fraktprisen. Jeg antar at som med alt annet varierer det fra produkt til produkt om det er verdt det. Jeg kjører uansett ikke bil og må alltid betale for hjemkjøring, så det er en faktor jeg alltid tar i betraktning.

Anonymous poster hash: 6744d...1df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en lampe og to nattbord. Kvaliteten på nattbordene er ikke spesielt god, dessuten var det en skade på den ene skuffen (det kunne jeg sikkert reklamert på, men jeg satte ikke sammen nattbordet før flere måneder etter kjøp). Synes uansett nattbordene er fine, og de duger til sitt formål. Lampen har også fungert helt fint. Betalte vel en femtilapp i frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to hyller og et bord derfra. Den første hyllen og bordet ble kjøpt i den tro at det var litt som Jysk, "forbruksmøbler" av dårlig kvalitet. Det fikk jeg ta i meg igjen, for begge deler er solide og har holdt i over ti år uten synlig slitasje. Den siste hyllen kjøpte jeg for to år siden, og den er også mye mer solid og stabil enn prisen skulle tilsi, selv iberegnet fraktprisen. Jeg antar at som med alt annet varierer det fra produkt til produkt om det er verdt det. Jeg kjører uansett ikke bil og må alltid betale for hjemkjøring, så det er en faktor jeg alltid tar i betraktning.

Anonymous poster hash: 6744d...1df

Jysk er ikke så ille, så lenge du kjøper de dyrere varene, men disse selges ikke i butikk og koster som regel litt mer, men de varer og ser mye lekrere ut enn møblene i den fysiske butikken. Bare et tips :)

Anonymous poster hash: 47a08...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
AnonymBruker

Har kjøpt spisestoler derifra. De er to år gamle og har holdt seg fine hittil. Er gode å sitte i og lette å vake.  Er spent på hvor mange år de kommer til å vare, men kjøpte de rimelig pga småbarn og forventet slitasje innen få år. Fornøyd så langt  

Anonymkode: fc229...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...