AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Veldig rart. Jeg gjorde det før jul og fikk rentefri betalingsutsettelse til februar så det kjøpet har ikke forfalt enda, og jeg har aldri kjøpt noe annet der som gjør at de kan ha sperret det. Er ikke dette et alternativ lenger? Noen som vet? Anonymous poster hash: ce736...52e
TrickyCicci Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Kan det være at du ikke har mer igjen på grensa di? Er veldig vanlig at man kan handle med faktura inntil et visst beløp, og hvis det ikke er forfalt og ergo ikke betalt det du allerede har bestilt, har du kanskje ikke noe "ledig" kreditt igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Kan det være at du ikke har mer igjen på grensa di? Er veldig vanlig at man kan handle med faktura inntil et visst beløp, og hvis det ikke er forfalt og ergo ikke betalt det du allerede har bestilt, har du kanskje ikke noe "ledig" kreditt igjen. Tror ikke det? Handlet bare for 600 kroner da Anonymous poster hash: ce736...52e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Dersom dette er første gang du handler på denne butikken er det ikke sikkert du får lov til å ha mer enn 1 utestående faktura om gangen. Du må betale første faktura først.Anonymous poster hash: 14066...f71
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Dersom dette er første gang du handler på denne butikken er det ikke sikkert du får lov til å ha mer enn 1 utestående faktura om gangen. Du må betale første faktura først.Anonymous poster hash: 14066...f71 Det visste jeg ikke. Men du har sikkert rett:) takk for svar Anonymous poster hash: ce736...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå