AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Heisan! tidlig i november ble det slutt mellom meg å dama, vi var sammen i nesten 1 år. ble slutt Grunnet at hun var utro osv. men nå har jeg møtt en ny dame som jeg veet er bra for meg og som jeg kan stole på. problemet er at jeg har ikke fått noe følelser for henne enda( bruker vanligvis å bli fort betatt osv ) fordi jeg klarer ikke å legge eksen min bak meg. har jo insett å er fult klar på at det aldri kommer til å bli mer med eksen pga alt. noen andre som har erfart dette? tar det bare lang tid å glemme et dårlig avslutta forhold? burde jeg snakke med den dama jeg dater nå om dette? har jo ikke lyst til å slutte å møte den nye, fordi hun er ei flott dame takker for svar! Anonymous poster hash: aa01f...88f
embeu002 Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Er i ganske lik situasjon som deg, eneste unntaket er at det ikke var utroskap i mitt brudd (men tungt var det uansett). For det første må du ikke finne på å fortelle hu du dater nå om eksen din og at du fortsatt ikke er over henne. Hvis hun har et minimum av intelligens og erfaring vil hun løpe ut døren før du så mye som har fullført setningen. Videre tror jeg det er helt naturlig å sammenligne "nye" damer med ferske ekser, men det er viktig at du ikke tilskriver eksen din flere gode egenskaper og kvaliteter enn de hun faktisk har. Også må du finne en måte å sette pris på de positive egenskapene til den nye daten din som eksen din mangler. Ikke forhast deg inn i noe forhold, men ta det med ro. Du bestemmer tempoet i hvor fort det nye forholdet ditt evnt skal utvikle seg, men bare hold helt tett om følelsene du fortsatt har for eksen. ALLE som er i et brudd har følelser for eksene sine. Har dem ikke det tror jeg ikke dem noen gang har vært ordentlig glad i vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå