Livets datter Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 21. mars 2005 :oops: tusen takk! Hvordan gjør du det når du tvinner det sammen... Passer du på at det blir pent på baksida eller er det ikke så nøye? Jeg prøver på det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam butterfly Skrevet 21. mars 2005 #122 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva slag grunn utstyr trenger man får å lage kjeder og armbånd? Har du noe tips til bra bøker om smykkelaging? Er det mulig å motta en mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #123 Del Skrevet 30. mars 2005 Panduro har jo noen bøker om grunnleggende teknikker for smykkelaging. Veldig enkle, synes jeg. Men kan være greie hvis man er heeelt nybegynner. I disse bøkene står det jo også hvilke materialer du trenger, hva slags tenger osv. Litt vanskelig å svare på hva du generelt trenger, for det kommer jo helt an på hva slags smykke du skal lage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #124 Del Skrevet 1. april 2005 Så dere på Idol i kveld? Dommer Tone Lise hadde på seg et knute kjede....... Så gøyt da! Skal somle meg til å legge ut bilde av mine smykker også, men LD armebåndet mitt ble ikke så fint. Skal lage et nytt i helga, for se om forsøk nr 2 blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. april 2005 #125 Del Skrevet 15. april 2005 Her var det jammen mye stilig. Noen som gidder og maile over en oppskrift på disse LD armbåndene til meg også...? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå